261 US$
Hotels.com261 US$
Priceline261 US$
FindHotel
Anmeldt d. 2. januar 2022 fra mobile enheder

Dejligt hotel 3 gang vi har været der. Denne gang var værelset ikke så stort, og det var svært at komme rundt om sengen hvis man skulle på toilet om natten.
Ellers fine faciliteter og vi har lyst til at komme igen,

Tak, LisK42
Frederik Holt, Other hos Copenhagen Admiral Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. januar 2022

Kære Lisk42

Mange tak for dine 4 stjerner. Vi sætter stor pris på du har taget dig tiden til at give os feedback på dit ophold.

Vi har jo lidt forskellige værelseskategorier og det er muligt ved ankomst at opgradere sit værelse ved ankomst, hvis man vil have et større værelse eller en dejlig udsigt ud over Københavns havn.

Jeg håber vi snart kan byde jer velkommen igen.

Rigtig godt nytår.

Frederik H
Assistant Hotel Manager

Anmeldt d. 31. december 2021

Vi har overnattet på Admiral (igen-igen!) i 3 natter og havde 2 værelser. Dejlig placering i den indre by, komfortable værelser, pinligt rene værelser og bad, behagelige senge med luksus sengetøj, morgenmad er klasse for sig, restaurant besøg kun bekræftede kvalitet af Admiralens cuisine, og ikke mindst venlig og behjælpelig personale. 6 stjerner ud af 5!

Tak, LenaS2842

Kære Lena

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse. Det glæder os at læse om jeres oplevelser her på Admiral hotel, og håber også at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen igen.

Admiral hotel

Anmeldt d. 30. december 2021

Et mejstiskehotel med klasse og stil i centrum.

Stilfulde nordisk design med udsigt til operahuset.
Værelse 218 var balsam for sjælen og
juleaften 21 på Admiralhotel
bliver ikke den sidste besøg…………..

Tak, nadabang
Anmeldt d. 26. december 2021

1 overnatning for 2 i dobbeltværelse, 3 retters middag i restaurant SALT, 2 glas vin til middagen, kaffe efter middagen og et dejligt morgen bord. Det var en dejlig middag, som blev gjort bedre af en dejlig tjener (Oliver fra Bornholm), som tog sig god tid til at forklare menuen, og til en snak om alt muligt mellem himmel og jord. Dette gjorde det til en dejlig oplevelse.

Værelsestip: Vi fik et værelse på 4. sal ud mod Toldbodgade. Vi hørte intet til trafiken. Det var et rigtigt dejligt værelse.
Tak, jornbrassel
Andreas Westergaard, Guest Services / Front Office hos Copenhagen Admiral Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. december 2021

Kære jornbrassel

Mange tak for din fantastiske anmeldelse! Vi er meget glade for at høre at I havde et dejligt ophold her hos os. Og at i nød jeres middag i SALT. Vi håber at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage til Admiral Hotel.

Andreas B.W.
Assistant Manager

Anmeldt d. 22. december 2021

Super flot Hotel, med skønne værelser...
Virkelig rent og pænt, høj standard..
Dejlig udsigt hvis man ønsker det...
Lækker lækker brunch med "alt"..
Virkelig "fed" arkitektur, fra "dengang".
Super sødt smilende personale.
Dog syntes jeg det er lidt ærgerligt, at man
skal af med 30 kr. for en dåse-cola på værelset ,
det mener jeg ikke burde være nødvendigt,
10, 15 eller 20kr have været rigeligt og i have
fået max stjerner...
Nu får i fire, men vi kommer igen....

Venlig hilsen fra Mortensen, Søndersø.

Tak, Route66-15
Andreas Westergaard, Guest Services / Front Office hos Copenhagen Admiral Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. december 2021

Kære Mortensen

Mange tak for jeres fine anmeldelse!
Det glæder os at læse om jeres oplevelser her hos os på Admiral Hotel.
Og vi glæder os til at byde jer velkommen, til jeres næste ophold.

Glædelig jul og godt nytår.

Andreas B.W.
Assistant Manager