4 personer kigger på dette hotel
Hotels.com197 $
Priceline190 $
travelup.com213 $
Anmeldt d. 30. juli 2021

Fantastisk beliggenhed, flot, flot hotel, lækre værelser og god service. Helt i top med venligt personale. Fik en rigtig god velkomst ved indtjekning,og hjælp til parkering, alt fungerrede perfekt med god fokus på Corona tiltag.

Tak, helledissing
Nicolas Boserup, Guest Services / Front Office hos Copenhagen Admiral Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. juli 2021

Kære Helle,

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse. Det glæder os at læse om jeres oplevelser her på Admiral Hotel, og håber også at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 25. juli 2021 fra mobile enheder

Kort og godt FANTASTISK / vi elsker simpelthen det hotel / værelse med water front view og dejlig leben - så dejligt :-) ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Rengøring ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ - værelser rigtig dejlige - betjening i reception - super god ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ morgen tur rundt og Amalienborg var så hyggelig - klart ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️stjerner herfra

Lige en speciel tak til Julie i udendørs caféen ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dato for ophold: juni 2021
Tak, 931gerrard
Frederik Holt, Other hos Copenhagen Admiral Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2021

Kære 931gerrard

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse. Det glæder os at læse om jeres oplevelser her på Admiral hotel. Det er altid dejligt at få 5 stjerner og vi vil naturligvis bringe beskeden videre til Julie. Vi håber også at få fornøjelsen af at byde jer velkommen igen.

De bedste hilsner
Admiral hotel

Anmeldt d. 22. juli 2021

Dejligt sted men super venligt personale. Ligger perfekt hvis du vil se byen på gå ben. Er ikke sidste gang vi har boet her. Men næste gang bestiller vi to dobbelt senge da sovesofaen kun egner sig til småbørn og ikke teenager at overnatte på

Tak, familieferie2021
Christina Overgaard, Other hos Copenhagen Admiral Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juli 2021

Kære familieferie2021

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse. Det glæder os at læse om jeres oplevelser her på Admiral hotel, og håber også at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen igen.

De bedste sommerhilsner
Christina
Reception

Anmeldt d. 21. juli 2021

Admiral hotel er et dejligt, flot hotel, hvor der er plads til alle, oplever vi. Priserne er favorable, og der er valuta for pengene. Et besøg på hotellet er blevet vores sommerferie tradition, og det planlægger vi at fortsætte med. Selvom man vælger at tage ophold midt i KBH, er vinduerne lydtætte, så det er muligt at få en intakt nattesøvn, særligt imod gadesiden. Modsat er udsigten udover havnen uovertruffen.

Tak, anneemikkelsen
Nicolas Boserup, Guest Services / Front Office hos Copenhagen Admiral Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juli 2021

Kære anneemikkelsen,

Tusind tak for denne flotte anmeldelse.
Det glæder os at læse, at vi er blevet en tradition for jer, og ser frem til att byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 20. juli 2021

Rigtig god beliggenhed/base for feriedage med familien i København.Virkelig lækre og rummelige værelser - samt dejlig morgenmad. Absolut ikke sidste gang vi har boet på Admiralen. Vi helt sikkert bor her næste gang vi skal til København

Tak, Jette0709
Nicolas Boserup, Guest Services / Front Office hos Copenhagen Admiral Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. juli 2021

Kære Jette,

Tusind tak for din fantastiske anmeldelse. Det glæder os at læse om jeres ophold her på Admiral Hotel, og ser frem til at byde jer velkommen igen.