2 personer kigger på dette hotel
204 $
Gratis afbestilling indtil d. 25/06/21
Book nu, betal under opholdet
199 $
Hotels.com200 $
Orbitz.com200 $
getaroom.com211 $
Anmeldt d. 26. april 2021

Simpelthen en fantastisk oplevelse.
Og STOR ros til personalet.. Især personalet som servicerede os da vi spiste morgenmad i restauranten - Salt. Virkelig lækkert udvalg, og ordentligt. Jeg havde taget min kæreste og svigermor med til Kbh, og om aftenen, der skulle jeg fri til min kæreste. Så opholdet på Copenhagen Admiral Hotel, har helt bestemt været med til at gøre turen fra Jylland fantastisk.

Tak, kenthalgren
Anmeldt d. 22. april 2021 fra mobile enheder

Vi bestilte et spontant 2 dages ophold i anledning af genåbning af samfundet - Covid 19. Vi bestilte direkte gennem den servicemindede og venlige booking på hotellet. Vi nåede kun at være på hotellet et halvt døgn grundet sygdom i familien og måtte forlade det midt om natten med venlig hjælp fra hotellets natportier. Det halve døgn med udsigt over operaen og vandet samt udsøgt roomservice, hvor maden var super velsmagende, varm (sjældent ved roomservice) og betjeningen udsøgt. Vi blev kun mødt med den største venlighed, service og forståelse blandt det personale, vi talte med og mødte. Og fik hertil refunderet det døgn vi måtte aflyse og modtog efterfølgende den sødeste mail fra bookingen vedr det afbrudte ophold. Det korte af det lange er: bestil altid direkte på hotellet. Admiral Hotel har et enestående personale, som direktøren skal passe godt på!

Tak, EvaJ976
Anmeldt d. 18. april 2021

Vi var meget glade for vores ophold, dog havde vi en underbo der valgte at ryge ud af sit værelses vindue, selvom hotellet er røgfri, så det kom ind af vores åbne vindue med vores sovende datter. Vinduet blev vi nødt til at stå åben da værelset var alt for varmt. Bruse hovedet slangen røg ud af væggen, blev dog fikset dagen efter. Vi kommer dog meget gerne igen. Morgenmaden var super lækkert og varierende.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, jsm991
Anmeldt d. 29. marts 2021

Et skønt hotel i København, kan klart anbefales herfra
Vi fk med havudsigt, smuk udsigt og et virkelig dejligt værelse. Vi var der en overnatning, kunne godt blive der en uge
Dejlige senge at sove i og nogle meget søde mennesker der arbejder der. Der var rent og der var alle de ting du har brug for når du bare tager afsted en dag og ikke har så meget med. Virkelig god og lækker morgenmad
Kommer meget gerne tilbage igen. Et skønt sted i København.

Dato for ophold: marts 2021
Tak, zarawrist
Anmeldt d. 17. marts 2021

Virkelig dejligt hotel med perfekt beliggenhed, skønt værelse, venligt og imødekommende personale.
Udvalget på menukortet til frokost og middag var desværre meget lille, og det var ikke muligt at bestille vegetarmenu.

Dato for ophold: marts 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger