2 personer kigger på dette hotel
134 $
Gratis afbestilling indtil d. 16/04/21
Book nu, betal under opholdet
134 $
Hotels.com134 $
Priceline128 $
getaroom.com149 $
Anmeldt d. 20. august 2020

Vi var heldige at blive opgraderet til et værelse med udsigt over havnefronten. Det var superdejligt.
Meget venligt og hjælpsomt personale. Det eneste minus var, at der ikke var rabataftaler med det nærmeste p-hus.

Tak, britleif
Anmeldt d. 17. august 2020

Vi har haft en enkelt overnatning hvor vi også havde aftenmad med i vores ophold, og det er det dejlig hotel, har en helt urtolig god placering som giver mange muligheder for at går rundt til en masse oplevelser i København.
Da vi ankom fik vi en meget proffecionel og venlig modtagelse, vi var så heldige at vi fik et værelse med udsigt til havnen, fantaktisk dejligt. Vi skulle om aftenen spise i Salt caffen og må sige at de laver dejlig mad, og deres personale er helt urolige venlige og service mindet, det var en rigtig god oplevelse. Vi har haft en dejlig oplevelse og vil helt sikkert når vi skal overnatte i København igen, gerne komme tilbage.

Værelsestip: Hvis man kan få et værelse ud mod havnen, så kan det anbefales
Tak, mariannes153
Anmeldt d. 13. august 2020

Smukt indrettet hotel. Værelserne er smagfulde, hyggelige, rummelige og tingene fungerer. En mindre fejl mht. udskiftning af håndklæder blev rettet hurtigt og uden nogen form for problemer. Selv aircondition er nærmest lydløs.

Tak, 916dorte
Anmeldt d. 10. august 2020

Der var lang kø for både ind- og udtjekning, til værelse 206 gik man igennem en iganværende ombygning inde i hotellet. Borstset fra disse to små skønhedspeltter er det et dejligt hotel med en super beliggenhed.

Tak, TorbenGydeJ
Anmeldt d. 8. august 2020

Rigtig dejligt hotel med en super beliggenhed. Perfekt til en byferie i dejlige København.
Rigtig god ide med tilbud “tre nætter til to nætters pris” For os der prioriterer at bo på hotel frem for airbnb er det rart at få gode oplevelser på den måde.

Tak, ingeolsen2100