Anmeldt d. 4. februar 2016 fra mobile enheder

Jeg var heldig at få en af penthouse lejlighederne. Åh det må jeg sige. Sikke en udsigt over København. Lejligheden havde tekøkken og altan til to sider. Hotellet har fin stort udvalg af morgenmad. Skal du bo midt i København er hotel Ascot et meget godt bud.

Dato for ophold: februar 2016
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, randi1963
Ascot_Hotel_10, Receptionschef hos Ascot Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. februar 2016

Kære Gæst
Tusind tak for at I tog er tid at skrive om os og for disse fine ord.
I har så ret vores penthouse lejligheder har fantastisk udsigt og fin terrasse.
Med venlig hilsen

Anmeldt d. 2. februar 2016

Fantastisk beliggenhed lige overfor Palads og en masse dejlige spisesteder.

Der var en skøn morgenmad og værelserne var også upåklagelige. (Dog lidt for ensformigt til min stil).

Men alt i alt et fantastisk besøg!

Dato for ophold: februar 2016
Tak, John S

Kære John S
Med venlig hilsen

Anmeldt d. 1. februar 2016

Vi skulle hu hej finde hotel i København. Vi ringet sent om aften ( næsten nat)

Vi fik et dejlig værelse som var rent og hyggelig. God service ved receptionen.

Eneste vi har som et lille minus. De senge er slidte og man ligger ikke godt i dem.

Stadig ville vi anbefale hotelet pga beliggenhed og service

Værelsestip: Spørg om deres p pladser for den gård vi kom ind i var ikke egnet til stor bil de sagde de havde andre pladser
Dato for ophold: januar 2016
Tak, 745skeem
Ascot_Hotel_10, Receptionschef hos Ascot Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. februar 2016

Kære gæst

Tak for at I tog er tid at skrive om os.
Tusind tak for de fina orden.
Jeg skulle blive så glad om I kan kontakte os og fortelle vilket værelse I bodde på? Om sengerne ikke er bra så skifter vi ud dem direkt.

Vi hoppas på at se er hos os snart igen.

Venlige hilsen

Anmeldt d. 20. januar 2016 fra mobile enheder

Boede i en af lejlighederne 30 meter fra receptionen.
En trist oplevelse.
Halv dårlige senge og dyner. Toilet og bad ligger seperat. Toilettet er så lille af man sidder med hovedet i håndvasken.
Det mindste toilet jeg nogensinde har benyttet.
På badeværelset står du i badekaret og tar brusebad.
Værelset meget lydt, du kan høre alt der foregår nede på gaden.
Kedelig morgenmad, røræg uden bacon.
Prøver helt sikkert, noget andet næste gang vi er i hovedstaden.
Kan ikke forstå at dette er et 4 stjernet hotel.

Dato for ophold: januar 2016
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, JohnnyH775
Ascot_Hotel_10, Receptionschef hos Ascot Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. januar 2016

Kære Johnny H

Tak for at du tog dig tid at skrive om os på Ascot Hotel & Apartments.
Vi er meget kede af at læse om din opfattelse af opholdet, da det absolut ikke er som vi vil at vores gæster skal opleve sit besøg hos os. Vi vil gerne beklage meget at I har haft sådan en oplevelse, og håber trods alt at I igen vil besøge Ascot Hotel & Apartments, så vi kan ændre jeres syn på hotellet. Vi vil meget gerne at i kontakter os med nærmere information om hvilket værelse, så vi kan få undersøgt denne sag og løst problemerne med det samme - vi vil det bedste for alle vores gæster og kommende gæster. Endnu engang, vi beklager jeres oplevelse og håber I atter vil vende retur til os.
Ønsker er en god dag

Anmeldt d. 13. december 2015 fra mobile enheder

Flot og god beliggenhed. Kan varmt anbefales til familie. Gode familieværelser med masse af plads, gode senge og dejlig lille altan. Dejlig tæt på tivoli, Strøget og s-toget. God morgenmad med stort udvalg. Fantastisk service.

Dato for ophold: december 2015
Tak, Birgitte P
Ascot_Hotel_10, Receptionschef hos Ascot Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. december 2015

Kære Birgitte
Ønsker dig en God Jul og Godt Nyt År