3 personer kigger på dette hotel
Hotels.com259 US$
Expedia.com259 US$
Travelocity259 US$
Anmeldt d. 14. november 2020 fra mobile enheder

Hotellet ligger lige ved havnen, midt i København. Jeg havde værelse på 11. sal, og derfra var en bjergtagende udsigt over Amager og Københavns Havn.

Værelset var stilfuldt indrettet og badeværelset var bare super lækkert.

Fra køkkenet nød jeg en menu med fire retter og tilpassede vine. Sammensætning var sket i et samarbejde mellem værten for mit selskab og køkkenet. Alt smagte skønt og blev serveret med stor forståelse for selskabets behov. Morgenmaden fik jeg bragt op på værelset, og det fungerede perfekt. Det var en god morgenmad med en røræg så cremet, at det næsten var en drøm.

Man skal ikke vælge dette hotel for sin charme, men fordi det er flot, rent, effektivt, velbeliggende og med dygtige ansatte.

Dato for ophold: november 2020
3  Tak, Soeren_Seerup
Anmeldt d. 26. juli 2020

Pænt hotel men blev oplyst det var et 5* hotel hvilket det ikke levede op til. Vi havde 4 overnatninger. I al den tid virkede 2 af elevatorerne ikke, samt ismaskine på 8.sal hvor vi boede
Kø hver morgen til seating i morgenmadsrestauranten , som var middelmådig. Beskidt service i restauranten 2 af dagene trods Cowid19...
Personalet meget serviceminded og beliggenheden og udsigt fra værelset surperb.

Værelsestip: Flot udsigt fra 8. sal til vandsiden
2  Tak, 462karinas
Anna Kall, Andet hos Copenhagen Marriott Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juli 2020

Kære 462karinas

Mange tak for at I har taget jeres tid og delt jeres feedback med os. Vi er glad for at læse at har synes meget serviceminded personalet og vores udsigt fra værelset superb. Vi beklager at vores iskmaskine ikke fungerede på et tidspunkt, - vi kigge på ind in - på grund af social afstandsregel vores 2 elevatoren at virke i fremtiden. Vi håber at byde jer velkommen en anden gang.

Med venlig hilsen
Anna Käll
General Manager

Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Hotellet ligger centralt med udsigt over enten byen eller over havnefronten og Amager. Rigtig godt udgangspunkt for diverse seværdigheder i City. Rengøringen virker til at være i top, og det et servicen også!

Eneste minusser: Værelset og gangene virker til at kunne trænge til en gang opfriskning, men hotellet har jo også eksisteret i efter mange år, ligesom man var lidt understaffed ifm morgenmadsserveringen - måske pga corona situationen ?

2  Tak, larsjylland
Anmeldt d. 5. juli 2020 fra mobile enheder

Helt perfekt til en ‘Weekend get away’. Vi sov på 10 etage og havde en helt fantastisk udsigt over København. Morgenmaden var go’ og på trods af Corona restriktioner gik det nemt. Det eneste negative var at hotel baren lukkede kl 22:00

2  Tak, Oberst_Hackel
Anmeldt d. 4. juli 2020 fra mobile enheder

Med beliggenheden lige ud til vandet og tæt på centrum er det i orden. Hotellets værelser er helt i top, alt er perfekt. Vi havde værelse på 10. etage med udsigt over København. COVID-19 situationen blev håndteret rigtig flot.

2  Tak, 219KImB