Åben i dag: 08.00 - 00.00
Polterabend

Fed oplevelse med lasertag og sumostafet. Syberg var den fedeste vært! Kan klar anbefales til alle... læs mere

Anmeldt d. 4. maj 2019

camillamunro
København, Danmark
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
Kanaltur i København
fra 61,74 $
fra 20,12 $
fra 45,88 $
Anmeldt d. 4. maj 2019 fra mobile enheder

Fed oplevelse med lasertag og sumostafet. Syberg var den fedeste vært!

Kan klar anbefales til alle der vil have en fed polterabend

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, marcus_eie
Anmeldt d. 4. maj 2019 fra mobile enheder

Kunne ikke have været bedre! Kan kært anbefales - især Daniel som instruktør. Vi havde den bedste dag ude ved paintball arena

Dato for oplevelse: maj 2019
1  Tak, camillamunro
Anmeldt d. 1. maj 2019

Rasmus var super instruktør og super cool! God musik og med på sjov.
Vi var en festlig flok og vil blev taget rigtig godt hånd om, gør vi klart igen!

Dato for oplevelse: april 2019
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med seværdigheden
Tak, Kamilla B
Anmeldt d. 17. marts 2019 fra mobile enheder

Meget fint arrangement afholdt af 2 gæve gutter, Mikkel H. og David. Vi holdt børnefødselsdag med 24 børn, alder 12-13, med et mix af af flere aktiviteter. Super fine timer og underholdning, som alle børn holdt af. Godt styret igennem af Mikkel H. og David og med den gode portion tålmodighed det nu også kræver... kan godt anbefales til andre som vil holde lign. arrangement. Vi havde høvdingebold, human football og sumostafet på programmet, så gav et godt grin.

Dato for oplevelse: marts 2019
Tak, 281ren_l
Anmeldt d. 6. februar 2019

Vi var 19 drenge i alderen 16 til 81, der alle havde en super formiddag.God instruktion og super bane./Kai-Morten Rosendahl

Dato for oplevelse: januar 2019
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med seværdigheden