Åben i dag: 08.00 - 00.00
Fremragende børnefødselsdag med lasertag

Den hyggeligste børnefødselsdag min søn længe vil kunne huske. Børnene var helt opslugt af legen og... læs mere

Anmeldt d. 28. oktober 2019
HSvale83
Valby, Danmark
Polterabend

Havde arrangeret en polterabend for min bror, med kostume og det hele. Vi fik Christian som vores... læs mere

Anmeldt d. 5. maj 2019
Mick_NLB
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
Da Vinci Escape Room
fra 63,60 $
Anmeldt d. 2. januar 2019

Dato for oplevelse: december 2018
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med seværdigheden
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2019

Anmeldt d. 20. september 2018

Dato for oplevelse: september 2018