Åben i dag: 08.00 - 00.00
Fremragende børnefødselsdag med lasertag

Den hyggeligste børnefødselsdag min søn længe vil kunne huske. Børnene var helt opslugt af legen og... læs mere

Anmeldt d. 28. oktober 2019
HSvale83
Valby, Danmark
Polterabend

Havde arrangeret en polterabend for min bror, med kostume og det hele. Vi fik Christian som vores... læs mere

Anmeldt d. 5. maj 2019
Mick_NLB
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
Da Vinci Escape Room
København Card
828 anmeldelser
fra 64,12 $
Anmeldt d. 11. december 2018

Jeg var med arbejde ude og lave teambuilding i Paintball Arena. Det var veltilrettelagt og med plads til lidt leg på rodeotyren til sidst. Vi lavede 3 gode og relevante lege, som stillede krav til vores kommunikation og "tænke ud af boksen". En rigtig god oplevelse.

Dato for oplevelse: december 2018
Tak, Freedom65248345793
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2019

Kanon at høre, at I havde en god oplevelse, og tak for rosen! Leg skal der altid være plads til :-)

Vi ser frem til at byde jer velkommen igen i det nye år!

Dbh Phillip, Customer Care

Anmeldt d. 29. november 2018

Rigtigt fint sted til børnefødselsdag (12 års drenge). Super underholdning og super hjælpsom service

1  Tak, Nikolaj1712

Hej Nikolaj! Godt at høre drengene fik givet den gas, og servicen var tilfredsstillende!

Godt nytår herfra, og tak for de fine ord!

Anmeldt d. 27. november 2018

Fin fødselsdagsfest for 11 årige, men masser af action og leg. God coach til at holde alle i gang med gode aktiviteter

1  Tak, EvaB571

Hej Eva!

Dejligt at høre, at de unge mennesker havde en god oplevelse med vores vært. Rosen er lagt videre, og vi ser frem til at se jer igen i 2019!

Godt nytår fra Paintball Arena

Dbh Phillip, Customer Care

Anmeldt d. 21. november 2018

Ja umiddelbart tænker man jo lige den der slidte træ bane/dims. Men det var så sjovt, super øvelser ikke for let eller for svært!

2  Tak, Happiness65308365327

Tak for rosen på vores Klatrestafet - den er værdsat! Dejligt at bekræftes i, at vi er lykkedes med at ramme et godt niveau af sværhedsgrad. Vi håber at se jer igen i 2019!

Godt nytår!

Anmeldt d. 14. november 2018

Vildt grineren klatre-stafet og rigtig god instruktør, der virkelig virkede som om han gad os. Kan klart anbefales.

1  Tak, Camper31297553277

Tak for de positive ord - rosen er givet videre til jeres oplevelsesvært for dagen :-) Vi håber at se jer igen i 2019!

Godt nytår