“Teambuilding der virker”

Paintball Arena
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Ejers beskrivelse: 6000 m2 adrenalin. Prøv paintball, lasergames, klatring og mange andre sjove aktiviteter
Nyttige oplysninger: Kørestolsadgang, Badeværelsesfaciliteter, Skabe/opbevaring, Aktiviteter for større børn, Aktiviteter for mindre børn
Anmeldt 11. december 2018

Fuldt ud inspirerende.Hjernen kom på arbejde og man blev virkelig opslugt af at gennemføre opgaverne.

Dato for oplevelse: december 2018
Tak, Relax65017488476
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Godt at høre, at I havde en god oplevelse med vores teambuilding-pakke, og de små grå fik lidt træning!

Vi ser frem til næste besøg.

Godt nytår fra Paintball Arena!

Filtrér

Anmeldt 11. december 2018

Jeg var med arbejde ude og lave teambuilding i Paintball Arena. Det var veltilrettelagt og med plads til lidt leg på rodeotyren til sidst. Vi lavede 3 gode og relevante lege, som stillede krav til vores kommunikation og "tænke ud af boksen". En rigtig god oplevelse.

Dato for oplevelse: december 2018
Tak, Freedom65248345793

Kanon at høre, at I havde en god oplevelse, og tak for rosen! Leg skal der altid være plads til :-)

Vi ser frem til at byde jer velkommen igen i det nye år!

Anmeldt 29. november 2018

Rigtigt fint sted til børnefødselsdag (12 års drenge). Super underholdning og super hjælpsom service

1  Tak, Nikolaj1712

Hej Nikolaj! Godt at høre drengene fik givet den gas, og servicen var tilfredsstillende!

Godt nytår herfra, og tak for de fine ord!

Phillip, Customer Care

Anmeldt 27. november 2018

Fin fødselsdagsfest for 11 årige, men masser af action og leg. God coach til at holde alle i gang med gode aktiviteter

1  Tak, EvaB571

Hej Eva!

Dejligt at høre, at de unge mennesker havde en god oplevelse med vores vært. Rosen er lagt videre, og vi ser frem til at se jer igen i 2019!

Godt nytår fra Paintball Arena

Anmeldt 21. november 2018

Ja umiddelbart tænker man jo lige den der slidte træ bane/dims. Men det var så sjovt, super øvelser ikke for let eller for svært!

2  Tak, Happiness65308365327

Tak for rosen på vores Klatrestafet - den er værdsat! Dejligt at bekræftes i, at vi er lykkedes med at ramme et godt niveau af sværhedsgrad. Vi håber at se jer igen i 2019!

Godt nytår!

Phillip, Customer Care

Rejsende, der kiggede på Paintball Arena, kiggede også på

Har du været i Paintball Arena? Fortæl om dine oplevelser!