“Super underholdning og super service”
Anmeldelse af Paintball Arena

Paintball Arena
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Ejers beskrivelse: 6000 m2 adrenalin. Prøv paintball, lasergames, klatring og mange andre sjove aktiviteter
Nyttige oplysninger: Kørestolsadgang, Aktiviteter for større børn, Skabe/opbevaring, Aktiviteter for mindre børn, Badeværelsesfaciliteter
Anmeldt 29. november 2018

Rigtigt fint sted til børnefødselsdag (12 års drenge). Super underholdning og super hjælpsom service

1  Tak, Nikolaj1712
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Hej Nikolaj! Godt at høre drengene fik givet den gas, og servicen var tilfredsstillende!

Godt nytår herfra, og tak for de fine ord!

Filtrér

Anmeldt 27. november 2018

Fin fødselsdagsfest for 11 årige, men masser af action og leg. God coach til at holde alle i gang med gode aktiviteter

1  Tak, EvaB571

Hej Eva!

Dejligt at høre, at de unge mennesker havde en god oplevelse med vores vært. Rosen er lagt videre, og vi ser frem til at se jer igen i 2019!

Godt nytår fra Paintball Arena

Dbh Phillip, Customer Care

Anmeldt 21. november 2018

Ja umiddelbart tænker man jo lige den der slidte træ bane/dims. Men det var så sjovt, super øvelser ikke for let eller for svært!

2  Tak, Happiness65308365327

Tak for rosen på vores Klatrestafet - den er værdsat! Dejligt at bekræftes i, at vi er lykkedes med at ramme et godt niveau af sværhedsgrad. Vi håber at se jer igen i 2019!

Godt nytår!

Anmeldt 14. november 2018

Vildt grineren klatre-stafet og rigtig god instruktør, der virkelig virkede som om han gad os. Kan klart anbefales.

1  Tak, Camper31297553277

Tak for de positive ord - rosen er givet videre til jeres oplevelsesvært for dagen :-) Vi håber at se jer igen i 2019!

Godt nytår

Anmeldt 11. november 2018 fra mobile enheder

Fantastisk omgang med laser, human fodbold og rodeo tyr.
Kan varmt anbefales.
Vi havde Daniel og Sebastian V som holdleder.

1  Tak, Dream44013736011

Laser + 2 events med Human Football og Rodeotyr er nemlig en rigtig god pakke :-) Jeg er glad for, at I også syntes det! Rosen er givet videre til Daniel og Sebastian V :-)

Godt nytår!

Rejsende, der kiggede på Paintball Arena, kiggede også på

Har du været i Paintball Arena? Fortæl om dine oplevelser!