Åben i dag: 08.00 - 00.00
Fremragende børnefødselsdag med lasertag

Den hyggeligste børnefødselsdag min søn længe vil kunne huske. Børnene var helt opslugt af legen og... læs mere

Anmeldt d. 28. oktober 2019
HSvale83
Valby, Danmark
Polterabend

Havde arrangeret en polterabend for min bror, med kostume og det hele. Vi fik Christian som vores... læs mere

Anmeldt d. 5. maj 2019
Mick_NLB
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
Da Vinci Escape Room
København Card
828 anmeldelser
fra 64,91 $
Anmeldt d. 11. november 2018 fra mobile enheder

Fantastisk omgang med laser, human fodbold og rodeo tyr.
Kan varmt anbefales.
Vi havde Daniel og Sebastian V som holdleder.

Dato for oplevelse: november 2018
1  Tak, Dream44013736011
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2019

Laser + 2 events med Human Football og Rodeotyr er nemlig en rigtig god pakke :-) Jeg er glad for, at I også syntes det! Rosen er givet videre til Daniel og Sebastian V :-)

Godt nytår!

Anmeldt d. 31. oktober 2018

Overordnet en god oplevelse. Fedt personale og god stemning generelt. Lokalerne var store, men banen kunne godt være bedre indrettet i forhold til aktiviteten.

Tak, Trek40815571779

Tak for feedback'en og anmeldelsen!

Hvis du har nogen forslag til temaer på banerne er vi åbne for idéer!

De bedste hilsner og godt nytår

Anmeldt d. 24. oktober 2018

Det var min første gang Paintball, og det var virkelig godt. Gode instruktører og sjove lege :)Vil rigtig gerne komme tilnage

Tak, veraannahoj

Hej Vera!

Dejligt at høre, at debut'en gik godt! Vi glæder os til at se dig og veninderne i 2019 til en ny omgang.

De bedste hilsner

Anmeldt d. 19. oktober 2018

Fedt sted med fantastike instruktører. Børnene var helt opslugte og taler stadig om oplevelsen. En rigtig legeplads.

Tak, anette485

Hej Anette!

Dejligt at høre, at børnene havde en god oplevelse, og tak for rosen, den gør os stolte.

Vi ser frem til at kunne byde jer velkommen igen i 2019.

De bedste hilsner og godt nytår

Anmeldt d. 17. oktober 2018

Vi bookede en aktivitet til polterabend, og så meget frem til en sjov dag.
Desværre endte det med at blive det modsatte!!
Allerede da vi kommer, er personalet sure og har ikke øje for kunderne.

Vi havde booket og betalt for 1. times Sumostafet.
Efter 20 min. er vi færdige med vores aktivitet. Vi undrer os, og vil snakke med en ansvarlig, om hvordan vi kan være færdige allerede. Dette resulterer i, at vi står og diskuterer med en ansat, om hvorvidt vi har fået det købte produkt.
Derudover, kommer den ansatte med bemærkninger og stikpiller til os, som i forvejen har haft en dårlig oplevelse, hvilket overhovedet ikke hjælper på situationen.
Én ting er aktiviteten som ikke lever op til vores forventning, men at personalet er så langt fra serviceminded, som man overhovedet kan være, undrer os meget!!
Hun lover os, at chefen vil kontakte os pr. mail den kommende uge, så vi kan aftale godtgørelse for oplevelsen. Dette sker dog aldrig!

Dato for oplevelse: juni 2018
2  Tak, louisemazur