“Firma-tur”

Paintball Arena
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Ejers beskrivelse: 6000 m2 adrenalin. Prøv paintball, lasergames, klatring og mange andre sjove aktiviteter
Nyttige oplysninger: Kørestolsadgang, Badeværelsesfaciliteter, Aktiviteter for mindre børn, Skabe/opbevaring, Aktiviteter for større børn
Anmeldt 14. november 2018

Vildt grineren klatre-stafet og rigtig god instruktør, der virkelig virkede som om han gad os. Kan klart anbefales.

Dato for oplevelse: november 2018
1  Tak, Camper31297553277
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Tak for de positive ord - rosen er givet videre til jeres oplevelsesvært for dagen :-) Vi håber at se jer igen i 2019!

Godt nytår

Filtrér

Anmeldt 11. november 2018 fra mobile enheder

Fantastisk omgang med laser, human fodbold og rodeo tyr.
Kan varmt anbefales.
Vi havde Daniel og Sebastian V som holdleder.

Dato for oplevelse: november 2018
1  Tak, Dream44013736011

Laser + 2 events med Human Football og Rodeotyr er nemlig en rigtig god pakke :-) Jeg er glad for, at I også syntes det! Rosen er givet videre til Daniel og Sebastian V :-)

Godt nytår!

Anmeldt 31. oktober 2018

Overordnet en god oplevelse. Fedt personale og god stemning generelt. Lokalerne var store, men banen kunne godt være bedre indrettet i forhold til aktiviteten.

Tak, Trek40815571779

Tak for feedback'en og anmeldelsen!

Hvis du har nogen forslag til temaer på banerne er vi åbne for idéer!

De bedste hilsner og godt nytår

Anmeldt 24. oktober 2018

Det var min første gang Paintball, og det var virkelig godt. Gode instruktører og sjove lege :)Vil rigtig gerne komme tilnage

Tak, veraannahoj

Hej Vera!

Dejligt at høre, at debut'en gik godt! Vi glæder os til at se dig og veninderne i 2019 til en ny omgang.

De bedste hilsner

Anmeldt 19. oktober 2018

Fedt sted med fantastike instruktører. Børnene var helt opslugte og taler stadig om oplevelsen. En rigtig legeplads.

Tak, anette485

Hej Anette!

Dejligt at høre, at børnene havde en god oplevelse, og tak for rosen, den gør os stolte.

Vi ser frem til at kunne byde jer velkommen igen i 2019.

De bedste hilsner og godt nytår

Rejsende, der kiggede på Paintball Arena, kiggede også på

Har du været i Paintball Arena? Fortæl om dine oplevelser!