Åben i dag: 08.00 - 00.00
Polterabend

Havde arrangeret en polterabend for min bror, med kostume og det hele. Vi fik Christian som vores... læs mere

Anmeldt d. 5. maj 2019
Mick_NLB
fra mobile enheder
Polterabend

Fed oplevelse med lasertag og sumostafet. Syberg var den fedeste vært! Kan klar anbefales til alle... læs mere

Anmeldt d. 4. maj 2019
marcus_eie
Roskilde, Danmark
fra mobile enheder

oversat af Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
fra 45,64 $
682 anmeldelser
fra 61,43 $
fra 31,56 $
Anmeldt d. 31. oktober 2018

Overordnet en god oplevelse. Fedt personale og god stemning generelt. Lokalerne var store, men banen kunne godt være bedre indrettet i forhold til aktiviteten.

Tak, Trek40815571779
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2019

Tak for feedback'en og anmeldelsen!

Hvis du har nogen forslag til temaer på banerne er vi åbne for idéer!

De bedste hilsner og godt nytår

Anmeldt d. 24. oktober 2018

Det var min første gang Paintball, og det var virkelig godt. Gode instruktører og sjove lege :)Vil rigtig gerne komme tilnage

Tak, veraannahoj

Hej Vera!

Dejligt at høre, at debut'en gik godt! Vi glæder os til at se dig og veninderne i 2019 til en ny omgang.

De bedste hilsner

Anmeldt d. 19. oktober 2018

Fedt sted med fantastike instruktører. Børnene var helt opslugte og taler stadig om oplevelsen. En rigtig legeplads.

Tak, anette485

Hej Anette!

Dejligt at høre, at børnene havde en god oplevelse, og tak for rosen, den gør os stolte.

Vi ser frem til at kunne byde jer velkommen igen i 2019.

De bedste hilsner og godt nytår

Anmeldt d. 17. oktober 2018

Vi bookede en aktivitet til polterabend, og så meget frem til en sjov dag.
Desværre endte det med at blive det modsatte!!
Allerede da vi kommer, er personalet sure og har ikke øje for kunderne.

Vi havde booket og betalt for 1. times Sumostafet.
Efter 20 min. er vi færdige med vores aktivitet. Vi undrer os, og vil snakke med en ansvarlig, om hvordan vi kan være færdige allerede. Dette resulterer i, at vi står og diskuterer med en ansat, om hvorvidt vi har fået det købte produkt.
Derudover, kommer den ansatte med bemærkninger og stikpiller til os, som i forvejen har haft en dårlig oplevelse, hvilket overhovedet ikke hjælper på situationen.
Én ting er aktiviteten som ikke lever op til vores forventning, men at personalet er så langt fra serviceminded, som man overhovedet kan være, undrer os meget!!
Hun lover os, at chefen vil kontakte os pr. mail den kommende uge, så vi kan aftale godtgørelse for oplevelsen. Dette sker dog aldrig!

Dato for oplevelse: juni 2018
2  Tak, louisemazur
Anmeldt d. 12. oktober 2018

Holdte 10 års fødselsdag for 14 drenge 7 okt 2018 med lasergames og sumobrydning . Efter 3 min løber 2 drenge ind i hinanden hvor metallasergeværet giver en dyb flænge i den ene drengs pande og den anden dreng får beskadiget (heldigvis kun) huden under øjet , da han sigtede med geværet . Søde 2 unge medarbejdere var på arbejde , der gerne ville yde førstehjælp . Da en sygeplejerske var blandt selskabet tog vi den del . Det havde været en god ide med beskyttelsesbriller og en hjelm samt information om at drengene skulle gå rundt på banen . Der måtte 4 sting i panden til den stakkels dreng . Sumodragterne var alt for store til drengene, så de fik lov st spille fodbold i stedet . Det er sidste gang vi holder fødselsdag i paitball arena .

1  Tak, Heidi Kirkegaar... K
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. oktober 2018

Kære Heidi

Tak for din anmeldelse.

Jeg er først og fremmest meget ked af at høre, at I var ude for et uheld til Laser Games. Vi har røgmaskine på vores indendørs laserbane, og her skal man være varsom med at løbe direkte ind i røgen, da det er umuligt at se, om der er en anden spiller, der ligeledes løber ind i røgen fra modsatte side. En generel opfordring til spillere, om ikke at løbe og sigte på samme tid, da det besværliggør spillerens orientering samtidig med, at geværet er tæt på ansigtet, kunne have været med til at forhindre uheldet. Det er noget, vi på anledning af din anmeldelse fremover vil bestræbe os på at informere vores mange unge kunder om. Vi mener ikke, at der er belæg for at indføre hjelme eller beskyttelsesbriller til Laser Games, og ej heller, at deltagerne generelt bør gå rundt på banen, da uheld er noget vi oplever enddog meget sjældent til Laser Games, også selvom der er tale om unge mennesker. Du har dog helt ret i, at der kunne have været givet bedre information i form af opfordring til mådehold fra vores side, og vi vil på den baggrund gerne tilbyde en kompensation, som vil blive tilsendt på din mail.

Endnu en gang tak for din feedback - vi håber at se jer herinde igen.

Mange hilsner