“11åriges fødselsdagsfest”

Paintball Arena
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Ejers beskrivelse: 6000 m2 adrenalin. Prøv paintball, lasergames, klatring og mange andre sjove aktiviteter
Nyttige oplysninger: Badeværelsesfaciliteter, Kørestolsadgang, Skabe/opbevaring, Aktiviteter for mindre børn, Aktiviteter for større børn

Fantastisk omgang med laser, human fodbold og rodeo tyr.
Kan varmt anbefales.
Vi havde Daniel og Sebastian V som holdleder.

Dato for oplevelse: november 2018
1  Tak, Dream44013736011
Filtrér

Anmeldt 31. oktober 2018

Overordnet en god oplevelse. Fedt personale og god stemning generelt. Lokalerne var store, men banen kunne godt være bedre indrettet i forhold til aktiviteten.

Tak, Trek40815571779
Anmeldt 24. oktober 2018

Det var min første gang Paintball, og det var virkelig godt. Gode instruktører og sjove lege :)Vil rigtig gerne komme tilnage

Tak, veraannahoj
Anmeldt 19. oktober 2018

Fedt sted med fantastike instruktører. Børnene var helt opslugte og taler stadig om oplevelsen. En rigtig legeplads.

Tak, anette485
Anmeldt 17. oktober 2018

Vi bookede en aktivitet til polterabend, og så meget frem til en sjov dag.
Desværre endte det med at blive det modsatte!!
Allerede da vi kommer, er personalet sure og har ikke øje for kunderne.

Vi havde booket og betalt for 1. times Sumostafet.
Efter 20 min. er vi færdige med vores aktivitet. Vi undrer os, og vil snakke med en ansvarlig, om hvordan vi kan være færdige allerede. Dette resulterer i, at vi står og diskuterer med en ansat, om hvorvidt vi har fået det købte produkt.
Derudover, kommer den ansatte med bemærkninger og stikpiller til os, som i forvejen har haft en dårlig oplevelse, hvilket overhovedet ikke hjælper på situationen.
Én ting er aktiviteten som ikke lever op til vores forventning, men at personalet er så langt fra serviceminded, som man overhovedet kan være, undrer os meget!!
Hun lover os, at chefen vil kontakte os pr. mail den kommende uge, så vi kan aftale godtgørelse for oplevelsen. Dette sker dog aldrig!

Dato for oplevelse: juni 2018
2  Tak, louisemazur

Rejsende, der kiggede på Paintball Arena, kiggede også på

Har du været i Paintball Arena? Fortæl om dine oplevelser!