Super oplevelse

Vi var 19 drenge i alderen 16 til 81, der alle havde en super formiddag.God instruktion og super... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
Climber39277540156
Underholdende firmaudflugt 🙂

Vi var 10 kollegaer afsted og må sige at vi hyggede os. De ansatte havde gode ideer til hvad vi... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
JonasLau
Næstved, Danmark

oversat af Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
fra 22,96 $
704 anmeldelser
fra 61,84 $
fra 48,82 $
Anmeldt d. 27. september 2018 fra mobile enheder

Jeg ville ha skånt paintball for en anmeldelse, men nu der 3 gang jeg bliver spurgt.
Vi var en flok venner som var afsted, vi havde valgt teambuilding da vi have en gravid med. Instruktøren kom 15 min for sent, selvom medarbejderne blev ved med at oplyse at vores tid startede shap kl 16. Vi kom igennem 3 øvelser, instruktøren virkede ikke særlig interesseret i at give os en god oplevelse. Det hele var meget slidt, ødelagt. I en af øvelserne manglede der nogle måtter, som skulle bruges til at udføre opgaven.
Det eneste plus var at vi fik lov til at prøve tyren. Instruktøren sagde farvel kl 17.36 Det for tyndt når man betaler 2.200 kr for 6 personer.

Tak, Laura L
Anmeldt d. 27. september 2018

fedt set-up, sjove instruktører. Perkeft dag/aften til 10 venner. REFFEN (kort gå tur) er også varmt anbefallet for Driks/mad efter jagt/spil.

Tak, neheintz
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2019

Hej Nathan!

Tak for anmeldelsen og de fine ord! Husk også, at der er mulighed for mad i form af vores lækre Grill-selv-pakke on-site, hvis man bestiller på forhånd. Så er prisen lidt mere spiselig end hos vore kære naboer på Reffen - men det er klart også en god mulighed hvis budgettet holder til det :-)

Tak for besøget - vi håber at kunne gentage successen i det nye år!

De bedste hilsner og godt nytår

Phillip, Customer Care

Anmeldt d. 27. september 2018

Vi afholdt børnefødselsdag for 8 årige drenge. Lasergames var absolut hit. Vi bookede 2 timer arrangement med en time laser og en time multibold. Drengene vil hellere forsætte med laser og det var INGEN problem. Sidste 20 min.fik de lov til at prøve både sumobrydning, rodeo tyr og hoppeborg. Al valuta for pengene og mere end det. Stedet er værd at besøg. Dog eneste minus er, at det er kold i hallen for tilskuer. Så husk varm tøj.

Tak, selma762018
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. oktober 2018

Tak for din anmeldelse Selma.

Vi er glade for at kunne tilbyde jer et skræddersyet produkt på dagen, hvilket i jeres tilfælde var en mulighed på dagen.

Håber i har fået varmet igen ;)

Anmeldt d. 21. september 2018

Glimrende teambuildingaktivitet! Sjovt og udfordrende, sød og tålmodig instruktør og en passende bane.

Tak, mgU2470IQ

Tak for anmeldelsen og godt nytår fra alle os hos Paintball Arena!

Anmeldt d. 20. september 2018

Har været der 2 gange, og er ikke blevet skuffet. Særligt Paint Ball er vanvittigt sjovt. Tiden flyver afsted

Tak, albrechtsen92

Hej Albrechtsen92.

Mange tak for anmeldelsen! Altid dejligt at kunne levere i flere omgang.

Ps. håber vi ses herude en tredje gang også ;)