“Polterabend”

Paintball Arena
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Ejers beskrivelse: 6000 m2 adrenalin. Prøv paintball, lasergames, klatring og mange andre sjove aktiviteter
Nyttige oplysninger: Kørestolsadgang, Skabe/opbevaring, Badeværelsesfaciliteter, Aktiviteter for mindre børn, Aktiviteter for større børn
Anmeldt 17. september 2018

Super fedt personale som var med til at gøre vores fest god. Vi dystede i 4 forskellige aktiviteter og både mænd og kvinder synes det var godt. Vi havde bestilt grill selv og det var utrolig lækkert med store bøffer og pølser. Et sted vi alle vil komme tilbage til. Vi kan kun anbefale det til andre,

Tak, mullepige2
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. september 2018

Hej Kathrine og tak for anmeldelsen :)

Mange tak for de behagelige samtaler i telefonen inden jeres arrangement og hvor er det skønt at høre, at i havde en god dag i vores Arena. I er i hvert fald velkommen herude igen og endnu engang tak for anmeldelsen :)

Filtrér

Anmeldt 15. september 2018

Fantastisk mand og fantastisk oplevelse ! Manden sørger for det hele, hjælper med drikke varer og helt igennem bare fantastisk service !

Tak, kaspermullertz
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. september 2018

Mange tak for din anmeldelse!

Der er tilsendt et billede til Joachim af dette og han takker mange gange for de pæne ord :)

Vh. Phillip

Anmeldt 15. september 2018

Sjove aktiviteter samlet et sted. Alle aldre kan mere eller mindre deltage. Vi havde en dejlig dag der

Tak, vselmeczi

Hej vselmeczi.

Mange tak for din anmeldelse.
Jeg kan dog ikke lade vær med at være nysgerrig,hvad skal der til fremadrettet ifølge dig til, hvis du skulle have anmeldt med 5 stjerner? :)

Vh. Phillip

Anmeldt 13. september 2018

Jeg var på teambuilding-dag med mine kolleger. Vi fik virkelig brugt vores evner ud i samarbejde og styrke - og så var det sjovt. Vi fik os en masse gode grin.

Tak, Kejsa
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. september 2018

Hej Kajsa.
Mange tak for de rosende ord! :)

Anmeldt 13. september 2018

Vi var en stor gruppe på 34 der var ude og besøge Paintball arena i forbindelse med et team building arrangement. Sikkerheden og forklaringerne om paintball forløbet var i top og alle forlod arenaen i super godt humør- om end med enkelte blå mærker. Efterfølgende havde vi et grill arrangement hvor maden var rigelig og god. Alt i alt et rigtig godt arrangement.

Tak, Karina L

Hej Karina L.

Mange tak for de rosende ord. Vi er glade for, at vi kunne gøre mange mennesker glade på denne dag :)

Rejsende, der kiggede på Paintball Arena, kiggede også på

Har du været i Paintball Arena? Fortæl om dine oplevelser!