Åben i dag: 08.00 - 00.00
Polterabend

Havde arrangeret en polterabend for min bror, med kostume og det hele. Vi fik Christian som vores... læs mere

Anmeldt d. 5. maj 2019
Mick_NLB
fra mobile enheder
Polterabend

Fed oplevelse med lasertag og sumostafet. Syberg var den fedeste vært! Kan klar anbefales til alle... læs mere

Anmeldt d. 4. maj 2019
marcus_eie
Roskilde, Danmark
fra mobile enheder

oversat af Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
fra 45,78 $
626 anmeldelser
fra 61,61 $
fra 31,65 $
Anmeldt d. 15. september 2018

Fantastisk mand og fantastisk oplevelse ! Manden sørger for det hele, hjælper med drikke varer og helt igennem bare fantastisk service !

Tak, kaspermullertz
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. september 2018

Mange tak for din anmeldelse!

Der er tilsendt et billede til Joachim af dette og han takker mange gange for de pæne ord :)

Vh. Phillip

Anmeldt d. 15. september 2018

Sjove aktiviteter samlet et sted. Alle aldre kan mere eller mindre deltage. Vi havde en dejlig dag der

Tak, vselmeczi

Hej vselmeczi.

Mange tak for din anmeldelse.
Jeg kan dog ikke lade vær med at være nysgerrig,hvad skal der til fremadrettet ifølge dig til, hvis du skulle have anmeldt med 5 stjerner? :)

Vh. Phillip

Anmeldt d. 13. september 2018

Jeg var på teambuilding-dag med mine kolleger. Vi fik virkelig brugt vores evner ud i samarbejde og styrke - og så var det sjovt. Vi fik os en masse gode grin.

Tak, Kejsa
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. september 2018

Hej Kajsa.
Mange tak for de rosende ord! :)

Anmeldt d. 13. september 2018

Vi var en stor gruppe på 34 der var ude og besøge Paintball arena i forbindelse med et team building arrangement. Sikkerheden og forklaringerne om paintball forløbet var i top og alle forlod arenaen i super godt humør- om end med enkelte blå mærker. Efterfølgende havde vi et grill arrangement hvor maden var rigelig og god. Alt i alt et rigtig godt arrangement.

Tak, sel1234
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. september 2018

Hej Karina L.

Mange tak for de rosende ord. Vi er glade for, at vi kunne gøre mange mennesker glade på denne dag :)

Anmeldt d. 13. september 2018

Laser games får top karakter men den oppustede arena til multigames er IKKE OK, ikke vært pengene, der er huller i stoffet hvilket ikke er ok når man betaler for det

Tak, HancyAnna