Åben i dag: 08.00 - 00.00
Polterabend

Havde arrangeret en polterabend for min bror, med kostume og det hele. Vi fik Christian som vores... læs mere

Anmeldt d. 5. maj 2019
Mick_NLB
fra mobile enheder
Polterabend

Fed oplevelse med lasertag og sumostafet. Syberg var den fedeste vært! Kan klar anbefales til alle... læs mere

Anmeldt d. 4. maj 2019
marcus_eie
Roskilde, Danmark
fra mobile enheder

oversat af Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
fra 45,64 $
682 anmeldelser
fra 61,43 $
fra 31,56 $
Anmeldt d. 13. september 2018

Laser games får top karakter men den oppustede arena til multigames er IKKE OK, ikke vært pengene, der er huller i stoffet hvilket ikke er ok når man betaler for det

Tak, HancyAnna
Anmeldt d. 11. september 2018

Vi havde et rigtig sjovt Team Building arrangement i Paint Ball Arena med fede aktiviteter og efterfølgende grill. Der manglede dog noget styrring på grill delen: der var vakuumpakkede bøffer men ingen kniv til at åbne med og vi manglede også både brød og kartofler. Men ellers var maden rigtig fin og overordnet set var det en god oplevelse!

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, crisum2018
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. september 2018

Hej Crisum.

Tak for din anmeldelse og feedback.

På baggrund af din feedback er der nu indkøbt forskellige redskaber til grillområdet, så der ikke er flere der oplever dette.

Endnu engang mange tak herfra :)

Vh. Phillip.

Anmeldt d. 11. september 2018

Super fin location, hallen fungere fint til formålet. Dog meget glat på banen, hvilket gør at man tit falder. Meget kompetente og engageret instruktører.

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, bogholderi

Hej Bogholderi.

Mange tak for anmeldelsen.

Jeg kan som en lille indskudt sætning fortælle, at vi er i gang med at udbedre vores baner, så de fremover vil være mindre glatte :)

Anmeldt d. 8. september 2018 fra mobile enheder

Skøn oplevelse. Tak til Katinka for instruktion. Hermed et navnedigt:

Kaos, mestrer så skønt kaos
Alt det du er, mit Laos
Tryller med sit smil
Ih, mit hjerte med en pil
Nydelig og særegen stil
Kulørt i sit humør
Altid, Katinka, gør mit hjerte mør

Tak, 439madsd
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. september 2018

Hej Mads K.

Det var da alligevel noget af et digt!

Det er skønt at se, hvad en anmeldelse kan føre med sig

Alle instruktørerne fik et screenshot af anmeldelsen og det skabte i den grad likes og gode kommentarer på vores private Facebookgruppe. Vi bukker og takker for anmeldelsen

Anmeldt d. 8. september 2018 fra mobile enheder

Super oplevelse, der kan anbefales - tak til Katinka for god instruktion!
Det er alle de blå mærker værd :)

Tak, krisharley87

Hej Kris.

Mange tak for din forenemme anmeldelse.
Håber dine blå mærker er forsvundet ;)