“Sjov eftermiddag med efterfølgende grillmad”
Anmeldelse af Paintball Arena

Paintball Arena
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Ejers beskrivelse: 6000 m2 adrenalin. Prøv paintball, lasergames, klatring og mange andre sjove aktiviteter
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for mindre børn, Skabe/opbevaring, Kørestolsadgang, Aktiviteter for større børn, Badeværelsesfaciliteter
Anmeldt 13. september 2018

Vi var en stor gruppe på 34 der var ude og besøge Paintball arena i forbindelse med et team building arrangement. Sikkerheden og forklaringerne om paintball forløbet var i top og alle forlod arenaen i super godt humør- om end med enkelte blå mærker. Efterfølgende havde vi et grill arrangement hvor maden var rigelig og god. Alt i alt et rigtig godt arrangement.

Tak, Karina L
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. september 2018

Hej Karina L.

Mange tak for de rosende ord. Vi er glade for, at vi kunne gøre mange mennesker glade på denne dag :)

Filtrér

Anmeldt 13. september 2018

Laser games får top karakter men den oppustede arena til multigames er IKKE OK, ikke vært pengene, der er huller i stoffet hvilket ikke er ok når man betaler for det

Tak, HancyAnna
Anmeldt 11. september 2018

Vi havde et rigtig sjovt Team Building arrangement i Paint Ball Arena med fede aktiviteter og efterfølgende grill. Der manglede dog noget styrring på grill delen: der var vakuumpakkede bøffer men ingen kniv til at åbne med og vi manglede også både brød og kartofler. Men ellers var maden rigtig fin og overordnet set var det en god oplevelse!

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, crisum2018
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. september 2018

Hej Crisum.

Tak for din anmeldelse og feedback.

På baggrund af din feedback er der nu indkøbt forskellige redskaber til grillområdet, så der ikke er flere der oplever dette.

Endnu engang mange tak herfra :)

Vh. Phillip.

Anmeldt 11. september 2018

Super fin location, hallen fungere fint til formålet. Dog meget glat på banen, hvilket gør at man tit falder. Meget kompetente og engageret instruktører.

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, bogholderi

Hej Bogholderi.

Mange tak for anmeldelsen.

Jeg kan som en lille indskudt sætning fortælle, at vi er i gang med at udbedre vores baner, så de fremover vil være mindre glatte :)

Anmeldt 8. september 2018 fra mobile enheder

Skøn oplevelse. Tak til Katinka for instruktion. Hermed et navnedigt:

Kaos, mestrer så skønt kaos
Alt det du er, mit Laos
Tryller med sit smil
Ih, mit hjerte med en pil
Nydelig og særegen stil
Kulørt i sit humør
Altid, Katinka, gør mit hjerte mør

Tak, 439madsd
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. september 2018

Hej Mads K.

Det var da alligevel noget af et digt!

Det er skønt at se, hvad en anmeldelse kan føre med sig

Alle instruktørerne fik et screenshot af anmeldelsen og det skabte i den grad likes og gode kommentarer på vores private Facebookgruppe. Vi bukker og takker for anmeldelsen

Rejsende, der kiggede på Paintball Arena, kiggede også på

Har du været i Paintball Arena? Fortæl om dine oplevelser!