Teambuilding der virker

Fuldt ud inspirerende.Hjernen kom på arbejde og man blev virkelig opslugt af at gennemføre... læs mere

Anmeldt i går
Relax65017488476
God oplevelse

Jeg var med arbejde ude og lave teambuilding i Paintball Arena. Det var veltilrettelagt og med... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
Freedom65248345793

Anbefalede oplevelser i og omkring København
Madtur i København
Kanaltur i København
282 anmeldelser
fra 13,30 $
Anmeldt d. 18. juli 2018

Det var rigtigt fedt at spille på deres baner og instruktøren var rigtig god! Vi synes dog det var ærgerligt at vi ikke blev fortalt at man kunne få lånesko, og vi måtte selv spørge efter handsker. Så en lidt mere opmærksom indtjekning havde gjort vores event perfekt! :)

Tak, Jeppe V
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. september 2018

Hej Jeppe V.

Tak for anmeldelsen først og fremmest

Vi gør opmærksom på i vores booking formular ved bekræftelse, at der er mulighed for lånesko, men at vi ikke kan sikre, at alle størrelser er at finde i vores sortiment af lånesko. Vi kan dog ikke sikre, at beskeden om dette kommer ud til alle, da det er personen der booker hos os, der gerne skulle fortælle det videre til de resterne i selskabet. I forhold til handsker, så tager vi den på vores kappe og kvitterer endnu engang med et tak for anmeldelsen

Anmeldt d. 12. juli 2018

Vi var lidt uheldige med vores besøg hos paintball arena, en fejl med dobbelt bookning, som der desværre kan ske - men der kom hurgtigt en undskyldning og kompensation.

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, kwschulze
Anmeldt d. 11. juli 2018

Super sjov polterabend! Sumostafet, rodeotyr og ‘pølse’-bryde-kamp! Instruktøren (Mark?) var sjov og nærværende! Kæmpe ros til hele stedet!

Tak, millemeulengracht
Anmeldt d. 11. juli 2018

Jeg har indenfor de sidste 2 måneder været der 2 gange, begge gange til polterabend.

De ting de tilbyder er sjove og det fungerer, udstyr osv er i orden.

Servicen er derimod en helt anden snak.
Her skinner de virkelig igennem, friskt personale som er til at tale med men samtidig tager deres opgave alvorligt, men på en fed måde!
Hvis nogle fra stedet skulle læse dette må de gerne give det videre så de kan få credit for den suveræne service de yder!

Alt i alt et super godt sted hvor man hurtigt kan bruge 2-4 timer og hygge sig!

Kan helt klart anbefales!

Tak, Rune1989
PhillipRavn, Chef  hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. juli 2018

Hej Rune!

Tak for en dejlig anmeldelse, det varmer at læse.

Har du mulighed for at finde et fuldt navn på personen der bookede herude hos os? Så kan vi nemlig finde jeres instruktør og give ham den belønning han/hun fortjener! Godt arbejde skal selvfølgelig (som du også selv nævner) belønnes :)

Håber vi ser jer en anden gang!

Vh Phillip, CPA

Anmeldt d. 11. juli 2018

Super dag, god oplevelse med kyndige instruktører.
alle var meget kompetente og virkede som om de var i super godt humør.

Tak, kaspersvensson2908