Åben i dag: 08.00 - 00.00
Polterabend

Havde arrangeret en polterabend for min bror, med kostume og det hele. Vi fik Christian som vores... læs mere

Anmeldt d. 5. maj 2019
Mick_NLB
fra mobile enheder
Polterabend

Fed oplevelse med lasertag og sumostafet. Syberg var den fedeste vært! Kan klar anbefales til alle... læs mere

Anmeldt d. 4. maj 2019
marcus_eie
Roskilde, Danmark
fra mobile enheder

oversat af Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
fra 45,64 $
682 anmeldelser
fra 61,43 $
fra 31,56 $
Anmeldt d. 18. juli 2018

Det var rigtigt fedt at spille på deres baner og instruktøren var rigtig god! Vi synes dog det var ærgerligt at vi ikke blev fortalt at man kunne få lånesko, og vi måtte selv spørge efter handsker. Så en lidt mere opmærksom indtjekning havde gjort vores event perfekt! :)

Tak, Jeppe V
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. september 2018

Hej Jeppe V.

Tak for anmeldelsen først og fremmest

Vi gør opmærksom på i vores booking formular ved bekræftelse, at der er mulighed for lånesko, men at vi ikke kan sikre, at alle størrelser er at finde i vores sortiment af lånesko. Vi kan dog ikke sikre, at beskeden om dette kommer ud til alle, da det er personen der booker hos os, der gerne skulle fortælle det videre til de resterne i selskabet. I forhold til handsker, så tager vi den på vores kappe og kvitterer endnu engang med et tak for anmeldelsen

Anmeldt d. 12. juli 2018

Vi var lidt uheldige med vores besøg hos paintball arena, en fejl med dobbelt bookning, som der desværre kan ske - men der kom hurgtigt en undskyldning og kompensation.

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, kwschulze
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2019

Tak for anmeldelsen og anerkendelsen - vi arbejder altid hårdt på at give vores kunder en god oplevelse og et godt indtryk efter at have besøgt os. Det betaler sig i længden!

Vi håber at kunne byde jer velkommen igen.

De bedste hilsner

Phillip, Customer Care

Anmeldt d. 11. juli 2018

Super sjov polterabend! Sumostafet, rodeotyr og ‘pølse’-bryde-kamp! Instruktøren (Mark?) var sjov og nærværende! Kæmpe ros til hele stedet!

Tak, millemeulengracht

Hej Mille!

Mange tak for anmeldelsen og rosen :-)

Den er givet videre til Mark.

Vi glæder os til at se dig herude igen!

Alt godt

Phillip, Customer Care

Anmeldt d. 11. juli 2018

Jeg har indenfor de sidste 2 måneder været der 2 gange, begge gange til polterabend.

De ting de tilbyder er sjove og det fungerer, udstyr osv er i orden.

Servicen er derimod en helt anden snak.
Her skinner de virkelig igennem, friskt personale som er til at tale med men samtidig tager deres opgave alvorligt, men på en fed måde!
Hvis nogle fra stedet skulle læse dette må de gerne give det videre så de kan få credit for den suveræne service de yder!

Alt i alt et super godt sted hvor man hurtigt kan bruge 2-4 timer og hygge sig!

Kan helt klart anbefales!

Tak, Rune S
PhillipRavn, Chef  hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. juli 2018

Hej Rune!

Tak for en dejlig anmeldelse, det varmer at læse.

Har du mulighed for at finde et fuldt navn på personen der bookede herude hos os? Så kan vi nemlig finde jeres instruktør og give ham den belønning han/hun fortjener! Godt arbejde skal selvfølgelig (som du også selv nævner) belønnes :)

Håber vi ser jer en anden gang!

Vh Phillip, CPA

Anmeldt d. 11. juli 2018

Super dag, god oplevelse med kyndige instruktører.
alle var meget kompetente og virkede som om de var i super godt humør.

Tak, kaspersvensson2908

Hej Kasper!

Tusind tak for anmeldelsen :-) Vores medarbejdere er gode til at holde humøret højt, og det smitter forhåbentligt lidt af :-)

Vi glæder os til at se jer igen!

Alt godt

Phillip, Customer Carte