Åben i dag: 08.00 - 00.00
Fremragende børnefødselsdag med lasertag

Den hyggeligste børnefødselsdag min søn længe vil kunne huske. Børnene var helt opslugt af legen og... læs mere

Anmeldt d. 28. oktober 2019
HSvale83
Valby, Danmark
Polterabend

Havde arrangeret en polterabend for min bror, med kostume og det hele. Vi fik Christian som vores... læs mere

Anmeldt d. 5. maj 2019
Mick_NLB
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
Da Vinci Escape Room
828 anmeldelser
fra 64,91 $
Anmeldt d. 8. juni 2018 fra mobile enheder

Dato for oplevelse: maj 2018
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juli 2018

Anmeldt d. 29. maj 2018

Dato for oplevelse: maj 2018
Anmeldt d. 17. december 2017

Dato for oplevelse: december 2017
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. januar 2018

Anmeldt d. 12. oktober 2017

Dato for oplevelse: oktober 2017
phillipTR, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. oktober 2017

Anmeldt d. 8. juni 2017

Dato for oplevelse: juni 2017
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. februar 2018