“Fantastisk sjovt!”

Paintball Arena
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Ejers beskrivelse: 6000 m2 adrenalin. Prøv paintball, lasergames, klatring og mange andre sjove aktiviteter
Nyttige oplysninger: Skabe/opbevaring, Aktiviteter for større børn, Aktiviteter for mindre børn, Badeværelsesfaciliteter, Kørestolsadgang
Anmeldt 11. juli 2018

Super sjov polterabend! Sumostafet, rodeotyr og ‘pølse’-bryde-kamp! Instruktøren (Mark?) var sjov og nærværende! Kæmpe ros til hele stedet!

Tak, millemeulengracht
Filtrér

Anmeldt 11. juli 2018

Jeg har indenfor de sidste 2 måneder været der 2 gange, begge gange til polterabend.

De ting de tilbyder er sjove og det fungerer, udstyr osv er i orden.

Servicen er derimod en helt anden snak.
Her skinner de virkelig igennem, friskt personale som er til at tale med men samtidig tager deres opgave alvorligt, men på en fed måde!
Hvis nogle fra stedet skulle læse dette må de gerne give det videre så de kan få credit for den suveræne service de yder!

Alt i alt et super godt sted hvor man hurtigt kan bruge 2-4 timer og hygge sig!

Kan helt klart anbefales!

Tak, Rune1989
PhillipRavn, Chef  hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. juli 2018

Hej Rune!

Tak for en dejlig anmeldelse, det varmer at læse.

Har du mulighed for at finde et fuldt navn på personen der bookede herude hos os? Så kan vi nemlig finde jeres instruktør og give ham den belønning han/hun fortjener! Godt arbejde skal selvfølgelig (som du også selv nævner) belønnes :)

Håber vi ser jer en anden gang!

Vh Phillip, CPA

Anmeldt 11. juli 2018

Super dag, god oplevelse med kyndige instruktører.
alle var meget kompetente og virkede som om de var i super godt humør.

Tak, kaspersvensson2908
Anmeldt 3. juli 2018

Personalet var i top og maden var virkelig godt til prisen. De tog sig godt af os, lige fra vi kom til vi gik igen.
Banen var god, for det var ikke muligt at gemme sig. Det var altid muligt, at angribe fra min. to sider.

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, anjaogkim
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juli 2018

Hey Anja og Kim!

Dejligt at høre, at I havde en god oplevelse, og at I kunne lide vores grill-selv-pakke! Vi håber at se jer igen snart!

Alt godt

Phillip Ravn
Customer Care

Anmeldt 2. juli 2018

Det var en super sjov oplevelse at “lege krig” på lasertag banen udenfor.
Instruktøren var rar og fik sat spillet i gang hurtigt.

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, carolineV4761TJ
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. september 2018

Hej Caroline.

Jeg er glad for at høre, at i havde nogle gode timer på Laser Games banen. Jeg er dog lidt nysgerrig på de tre stjerne, så hvordan kunne vi gøre oplevelsen 5-stjernet? :)

Rejsende, der kiggede på Paintball Arena, kiggede også på

Har du været i Paintball Arena? Fortæl om dine oplevelser!