Åben i dag: 08.00 - 00.00
Polterabend

Havde arrangeret en polterabend for min bror, med kostume og det hele. Vi fik Christian som vores... læs mere

Anmeldt d. 5. maj 2019
Mick_NLB
fra mobile enheder
Polterabend

Fed oplevelse med lasertag og sumostafet. Syberg var den fedeste vært! Kan klar anbefales til alle... læs mere

Anmeldt d. 4. maj 2019
marcus_eie
Roskilde, Danmark
fra mobile enheder

oversat af Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
fra 45,64 $
682 anmeldelser
fra 61,43 $
fra 31,56 $
Anmeldt d. 11. juli 2018

Super dag, god oplevelse med kyndige instruktører.
alle var meget kompetente og virkede som om de var i super godt humør.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, kaspersvensson2908
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2019

Hej Kasper!

Tusind tak for anmeldelsen :-) Vores medarbejdere er gode til at holde humøret højt, og det smitter forhåbentligt lidt af :-)

Vi glæder os til at se jer igen!

Alt godt

Phillip, Customer Carte

Anmeldt d. 3. juli 2018

Personalet var i top og maden var virkelig godt til prisen. De tog sig godt af os, lige fra vi kom til vi gik igen.
Banen var god, for det var ikke muligt at gemme sig. Det var altid muligt, at angribe fra min. to sider.

Tak, anjaogkim
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juli 2018

Hey Anja og Kim!

Dejligt at høre, at I havde en god oplevelse, og at I kunne lide vores grill-selv-pakke! Vi håber at se jer igen snart!

Alt godt

Phillip Ravn

Anmeldt d. 2. juli 2018

Det var en super sjov oplevelse at “lege krig” på lasertag banen udenfor.
Instruktøren var rar og fik sat spillet i gang hurtigt.

Tak, carolineV4761TJ
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. september 2018

Hej Caroline.

Jeg er glad for at høre, at i havde nogle gode timer på Laser Games banen. Jeg er dog lidt nysgerrig på de tre stjerne, så hvordan kunne vi gøre oplevelsen 5-stjernet? :)

Anmeldt d. 25. juni 2018

Vi blev taget rigtig godt imod af nogle søde, sjove og kompetente medarbejdere. Man kan mærke at de selv synes det er sjovt sted at arbejde og de gør det godt. Selve stedet er helt utroligt, kæmpe stort og har virkelig mange ting igang på én gang..
Det eneste der mangler er muligheden for at medbringe egen mad og drikkevarer.

Tak, cbhaugaard

Hey Christine!

Tak for din anmeldelse, den er vi rigtig glade for!

Ang. mad og drikke tillader vi faktisk at man medbringer egne madvarer, så længe drikkevarer købes i vores café. En stor del af vores indtjeningsgrundlag ligger i barsalget, og vi er nødt til at være konsekvente ift. drikkevarer for at kunne drive en fornuftig forretning. Det håber jeg på forståelse for.

Vi sender iøvrigt rosen videre til vores instruktører, tak for den!

Vi håber at se jer herude igen inden alt for længe.

De bedste hilsner

Phillip

Anmeldt d. 21. juni 2018

En dag som bare gik fantastisk. Instruktør, planlægning og action gik op i en højere enhed. Koordinering med booking, var en fornøjelse og meget venlige og hjælpsomme. Glæder mig til næste besøg.

Tak, trinematthai

Hej Trine!

Tusind tak for din anmeldelse!

Dbh Phillip