Teambuilding der virker

Fuldt ud inspirerende.Hjernen kom på arbejde og man blev virkelig opslugt af at gennemføre... læs mere

Anmeldt i går
Relax65017488476
God oplevelse

Jeg var med arbejde ude og lave teambuilding i Paintball Arena. Det var veltilrettelagt og med... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
Freedom65248345793

Anbefalede oplevelser i og omkring København
Madtur i København
Kanaltur i København
282 anmeldelser
fra 13,30 $
Anmeldt d. 11. juli 2018

Super dag, god oplevelse med kyndige instruktører.
alle var meget kompetente og virkede som om de var i super godt humør.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, kaspersvensson2908
Anmeldt d. 3. juli 2018

Personalet var i top og maden var virkelig godt til prisen. De tog sig godt af os, lige fra vi kom til vi gik igen.
Banen var god, for det var ikke muligt at gemme sig. Det var altid muligt, at angribe fra min. to sider.

Tak, anjaogkim
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juli 2018

Hey Anja og Kim!

Dejligt at høre, at I havde en god oplevelse, og at I kunne lide vores grill-selv-pakke! Vi håber at se jer igen snart!

Alt godt

Phillip Ravn

Anmeldt d. 2. juli 2018

Det var en super sjov oplevelse at “lege krig” på lasertag banen udenfor.
Instruktøren var rar og fik sat spillet i gang hurtigt.

Tak, carolineV4761TJ
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. september 2018

Hej Caroline.

Jeg er glad for at høre, at i havde nogle gode timer på Laser Games banen. Jeg er dog lidt nysgerrig på de tre stjerne, så hvordan kunne vi gøre oplevelsen 5-stjernet? :)

Anmeldt d. 25. juni 2018

Vi blev taget rigtig godt imod af nogle søde, sjove og kompetente medarbejdere. Man kan mærke at de selv synes det er sjovt sted at arbejde og de gør det godt. Selve stedet er helt utroligt, kæmpe stort og har virkelig mange ting igang på én gang..
Det eneste der mangler er muligheden for at medbringe egen mad og drikkevarer.

Tak, cbhaugaard

Hey Christine!

Tak for din anmeldelse, den er vi rigtig glade for!

Ang. mad og drikke tillader vi faktisk at man medbringer egne madvarer, så længe drikkevarer købes i vores café. En stor del af vores indtjeningsgrundlag ligger i barsalget, og vi er nødt til at være konsekvente ift. drikkevarer for at kunne drive en fornuftig forretning. Det håber jeg på forståelse for.

Vi sender iøvrigt rosen videre til vores instruktører, tak for den!

Vi håber at se jer herude igen inden alt for længe.

De bedste hilsner

Phillip

Anmeldt d. 21. juni 2018

En dag som bare gik fantastisk. Instruktør, planlægning og action gik op i en højere enhed. Koordinering med booking, var en fornøjelse og meget venlige og hjælpsomme. Glæder mig til næste besøg.

Tak, trinematthai

Hej Trine!

Tusind tak for din anmeldelse!

Dbh Phillip