“Polterabend-arrangement”

Paintball Arena
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Ejers beskrivelse: 6000 m2 adrenalin. Prøv paintball, lasergames, klatring og mange andre sjove aktiviteter
Nyttige oplysninger: Skabe/opbevaring, Kørestolsadgang, Badeværelsesfaciliteter, Aktiviteter for mindre børn, Aktiviteter for større børn
Anmeldt 3. juli 2018

Personalet var i top og maden var virkelig godt til prisen. De tog sig godt af os, lige fra vi kom til vi gik igen.
Banen var god, for det var ikke muligt at gemme sig. Det var altid muligt, at angribe fra min. to sider.

Tak, anjaogkim
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juli 2018

Hey Anja og Kim!

Dejligt at høre, at I havde en god oplevelse, og at I kunne lide vores grill-selv-pakke! Vi håber at se jer igen snart!

Alt godt

Phillip Ravn

Filtrér

Anmeldt 2. juli 2018

Det var en super sjov oplevelse at “lege krig” på lasertag banen udenfor.
Instruktøren var rar og fik sat spillet i gang hurtigt.

Tak, carolineV4761TJ
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. september 2018

Hej Caroline.

Jeg er glad for at høre, at i havde nogle gode timer på Laser Games banen. Jeg er dog lidt nysgerrig på de tre stjerne, så hvordan kunne vi gøre oplevelsen 5-stjernet? :)

Anmeldt 25. juni 2018

Vi blev taget rigtig godt imod af nogle søde, sjove og kompetente medarbejdere. Man kan mærke at de selv synes det er sjovt sted at arbejde og de gør det godt. Selve stedet er helt utroligt, kæmpe stort og har virkelig mange ting igang på én gang..
Det eneste der mangler er muligheden for at medbringe egen mad og drikkevarer.

Tak, cbhaugaard

Hey Christine!

Tak for din anmeldelse, den er vi rigtig glade for!

Ang. mad og drikke tillader vi faktisk at man medbringer egne madvarer, så længe drikkevarer købes i vores café. En stor del af vores indtjeningsgrundlag ligger i barsalget, og vi er nødt til at være konsekvente ift. drikkevarer for at kunne drive en fornuftig forretning. Det håber jeg på forståelse for.

Vi sender iøvrigt rosen videre til vores instruktører, tak for den!

Vi håber at se jer herude igen inden alt for længe.

De bedste hilsner

Phillip

Anmeldt 21. juni 2018

En dag som bare gik fantastisk. Instruktør, planlægning og action gik op i en højere enhed. Koordinering med booking, var en fornøjelse og meget venlige og hjælpsomme. Glæder mig til næste besøg.

Tak, trinematthai

Hej Trine!

Tusind tak for din anmeldelse!

Dbh Phillip

Anmeldt 19. juni 2018

Det var fremragende. God service. Instruktørende var gode og engageret. Noget at det sjoveste jeg har prøvet

Tak, Mads T

Hey Mads!

Super fedt at høre! Jeg sender rosen videre!

Vi glæder os til at se dig herude igen!

De bedste hilsner

Phillip

Rejsende, der kiggede på Paintball Arena, kiggede også på

Har du været i Paintball Arena? Fortæl om dine oplevelser!