Åben i dag: 08.00 - 00.00
Fremragende børnefødselsdag med lasertag

Den hyggeligste børnefødselsdag min søn længe vil kunne huske. Børnene var helt opslugt af legen og... læs mere

Anmeldt d. 28. oktober 2019
HSvale83
Valby, Danmark
Polterabend

Havde arrangeret en polterabend for min bror, med kostume og det hele. Vi fik Christian som vores... læs mere

Anmeldt d. 5. maj 2019
Mick_NLB
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
Da Vinci Escape Room
København Card
828 anmeldelser
fra 64,91 $
Anmeldt d. 2. juli 2018

Det var en super sjov oplevelse at “lege krig” på lasertag banen udenfor.
Instruktøren var rar og fik sat spillet i gang hurtigt.

Tak, carolineV4761TJ
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. september 2018

Hej Caroline.

Jeg er glad for at høre, at i havde nogle gode timer på Laser Games banen. Jeg er dog lidt nysgerrig på de tre stjerne, så hvordan kunne vi gøre oplevelsen 5-stjernet? :)

Anmeldt d. 25. juni 2018

Vi blev taget rigtig godt imod af nogle søde, sjove og kompetente medarbejdere. Man kan mærke at de selv synes det er sjovt sted at arbejde og de gør det godt. Selve stedet er helt utroligt, kæmpe stort og har virkelig mange ting igang på én gang..
Det eneste der mangler er muligheden for at medbringe egen mad og drikkevarer.

Tak, cbhaugaard
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juli 2018

Hey Christine!

Tak for din anmeldelse, den er vi rigtig glade for!

Ang. mad og drikke tillader vi faktisk at man medbringer egne madvarer, så længe drikkevarer købes i vores café. En stor del af vores indtjeningsgrundlag ligger i barsalget, og vi er nødt til at være konsekvente ift. drikkevarer for at kunne drive en fornuftig forretning. Det håber jeg på forståelse for.

Vi sender iøvrigt rosen videre til vores instruktører, tak for den!

Vi håber at se jer herude igen inden alt for længe.

De bedste hilsner

Phillip

Anmeldt d. 21. juni 2018

En dag som bare gik fantastisk. Instruktør, planlægning og action gik op i en højere enhed. Koordinering med booking, var en fornøjelse og meget venlige og hjælpsomme. Glæder mig til næste besøg.

Tak, trinematthai

Hej Trine!

Tusind tak for din anmeldelse!

Dbh Phillip

Anmeldt d. 19. juni 2018

Det var fremragende. God service. Instruktørende var gode og engageret. Noget at det sjoveste jeg har prøvet

Tak, Mads T

Hey Mads!

Super fedt at høre! Jeg sender rosen videre!

Vi glæder os til at se dig herude igen!

De bedste hilsner

Phillip

Anmeldt d. 19. juni 2018

For det første var der aktiviteter jeg kunne se der ude som jeg ikke kunne se på hjemmesiden. Synes hjemmesiden var enormt roddet med forskellige pakker men overhoved ikke særlig overskueligt.

Kommer ind i centeret til en ret forvirrende reception hvor man ikke rigtig kan finde ud af hvor man skal henvende sig. Det er samme sted der skal købes øl som man tjekker ind, så der er rimelig meget kaos med mennesker alle vegne.
Der bliver sat 1 time af til hver aktivitet og her burde arrangørerne nok bare vide at 1 time er alt for meget hvis man ikke minimum var 20 mennesker. Heldigvis var guiderne gode til at sørge for vi kunne prøve andre altiviteter imellemtiden så de reddede virkelig en masse spild tid. Alle aktiviteterne var virkelig slidte så det ville klæde dem med en opgradering.
Men kæmpe ros til instruktørerne, de gjorde et virkelig godt stykke arbejde for at holde en fed stemning.

Tak, 367josephine