Teambuilding der virker

Fuldt ud inspirerende.Hjernen kom på arbejde og man blev virkelig opslugt af at gennemføre... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
Relax65017488476
God oplevelse

Jeg var med arbejde ude og lave teambuilding i Paintball Arena. Det var veltilrettelagt og med... læs mere

Anmeldt for 3 dage siden
Freedom65248345793

Anmeldt d. 19. juni 2018

For det første var der aktiviteter jeg kunne se der ude som jeg ikke kunne se på hjemmesiden. Synes hjemmesiden var enormt roddet med forskellige pakker men overhoved ikke særlig overskueligt.

Kommer ind i centeret til en ret forvirrende reception hvor man ikke rigtig kan finde ud af hvor man skal henvende sig. Det er samme sted der skal købes øl som man tjekker ind, så der er rimelig meget kaos med mennesker alle vegne.
Der bliver sat 1 time af til hver aktivitet og her burde arrangørerne nok bare vide at 1 time er alt for meget hvis man ikke minimum var 20 mennesker. Heldigvis var guiderne gode til at sørge for vi kunne prøve andre altiviteter imellemtiden så de reddede virkelig en masse spild tid. Alle aktiviteterne var virkelig slidte så det ville klæde dem med en opgradering.
Men kæmpe ros til instruktørerne, de gjorde et virkelig godt stykke arbejde for at holde en fed stemning.

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, 367josephine
Anmeldt d. 16. juni 2018 fra mobile enheder

Kæmpe stort industri kvarter, hvor man i denne lager han lave alt fra teambuilding til leg for de store børn.

Vi var 7 mennesker til en polterabend, og fik prøvet en del forskellige aktiviteter, ud over vores forventninger kunne vi prøve nogle vi ikke havde reserveret - fordi der var ventetid til netop de aktiviteter vi havde reserveret, og kun fordi vi blev hurtige færdige end dem der var igang.

At bruge 3 timer her inde, synes jeg personligt er længe og tror også resten af mit team syntes. Vi red rodeotyr, og var ret smadret efter den tur, måske det skyldes dårlig kondi (?)

Vores personlige instruktør, var rigtig flink og deltog i høvdingebold fordi vi var et ulige antal. Thumps up!

Da vi kom ind virkede der virkelig køligt, men vi fik hurtigt varmen, og synes efterhånden at der var alt for varmt der inde - bedre udluftning, men du kan sagtens gå 70 meter og gå udenfor.

Jeg er i tvivl om hvor gode sådan nogle steder er til at rengøre de forskellige dragter og hjelme (sumo, paintball), man føler sig ulækker og tænker tit over den forrige der har haft den på, men de fleste er vel "de gode bakterier".

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, WAPA2532
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juli 2018

Hejsa!

Tusind tak for anmeldelsen og den grundige feedback.

Ift. vores aktiviteter gør vores viceværter et stort stykke arbejde ift. at holde bl.a. sumodragterne rene, da de selvfølgelig bliver brugt en hel del. Vi har netop fået spritnye masker, som vi, udover at rengøre efter hvert slut hold, udskifter jævnligt (denne gang til en ny, forbedret model).

For 7 personer kan jeg godt se, at 3 timer måske er lidt lang tid, men vi vil hellere give vores kunder for lang tid end for kort. Det er vigtigt for os, at vores kunder har mulighed for at holde pauser mellem aktiviteterne, hvis dette ønskes. Herudover er det administrativt krævende for os at variere tidsrummet ud fra deltagerantallet, men vi oplever til gengæld ofte, at vores kunder på forhånd forespørger at afvikle 3 events på 2 timer i stedet for 3 timer, og i sådan et tilfælde forsøger vi selvfølgelig at efterkomme dette.

Jeg er glad for, at I havde en god oplevelse ude hos os!

Alt godt herfra

Phillip
Customer Care

Anmeldt d. 16. juni 2018

Stedet er så langt ude, at man ikke forestiller sig, at noget kan være der. Bedre skiltning på vejen derud. Stedet var egentligt ok, aktiviteterne fine, men alt var lidt beskidt og ulækkert, så man fik ikke rigtig lyst til at tage sumodragten på. Lidt flere anvisninger og hjælp ifb med introduktion af de forskellige aktiviteter havde været godt.

Tak, benteo416
Anmeldt d. 15. juni 2018

Alt spillede fra start til slut. fantastisk personale, fede aktiviteter og dejlig mad. Vi var hos PB Arena med mit firma, 80 personer og vi blev båret igennem dagen af topprofessionelle instruktører og det øvrige personale. Intet var for stor en opgave for dem. Alt blev arrangeret med smil på læben og deres grill-selv arrangement var virkelig godt. Tak for en skøn dag!

Tak, skc795

Hej Susanne!

Hvor er det godt at høre, at I havde et fedt firmaarrangement ude hos os, og at vores grill-selv-pakke faldt i jeres smag! Vi har for nyligt investeret i nye grille for at kunne efterkomme netop sådan nogle større firmaarrangementer som jeres.

Det var en kæmpe fornøjelse at have jer herude! Vi håber at kunne byde jer velkommen igen i fremtiden.

De bedste hilsner

Phillip
Customer Care

Anmeldt d. 11. juni 2018

Vi fik følelsen af at de bare skulle have os videre, så de kunne få næste hold ind.
Det var ikke noget jeg ville anbefale til andre.
Spild af penge. (225 kr. pr. person for lige omkring en halv times skydning.
Nogle af geværrene var bedre end de andre, hvilket hurtigt tog konkurrence elementet ud af spillet.

Tak, 995mail