Åben i dag: 08.00 - 00.00
Polterabend

Havde arrangeret en polterabend for min bror, med kostume og det hele. Vi fik Christian som vores... læs mere

Anmeldt d. 5. maj 2019
Mick_NLB
fra mobile enheder
Polterabend

Fed oplevelse med lasertag og sumostafet. Syberg var den fedeste vært! Kan klar anbefales til alle... læs mere

Anmeldt d. 4. maj 2019
marcus_eie
Roskilde, Danmark
fra mobile enheder

oversat af Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
fra 45,78 $
626 anmeldelser
fra 61,61 $
fra 31,65 $
Anmeldt d. 11. juni 2018

Vi fik følelsen af at de bare skulle have os videre, så de kunne få næste hold ind.
Det var ikke noget jeg ville anbefale til andre.
Spild af penge. (225 kr. pr. person for lige omkring en halv times skydning.
Nogle af geværrene var bedre end de andre, hvilket hurtigt tog konkurrence elementet ud af spillet.

Tak, 995mail
Anmeldt d. 11. juni 2018

Fantastisk sted. Mange forskellige faciliteter at vælge i mellem.
Helt oplagt til polterabend !
Vi var 10 piger og havde en rigtig sjov dag derude

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, Sarah H
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juli 2018

Hey Sarah!

Fedt at høre I havde en fed polterabend i vores selskab! Og endnu en gang tillykke til Christine fra os!

Anmeldt d. 11. juni 2018

Sjov klasse arrangement. Lærerne kunne også lide det! Personale sikret vi fik en rigtig gid oplevelse. Kan anbefales.

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, Mhairi W

Hej Mhairi!

Laser Games er nemlig rigtig god til alle aldersgrupper!

Tak for anbefalingen. Vi håber at se jer herude igen inden alt for længe.

Anmeldt d. 8. juni 2018

Sjov dag med virkelig søde og fleksible instruktører - bruden var så glad! Vi prøvede sumobrydning og klatrestafet og var både underholdt og udfordret.

Tak, Lea S

Hej Lea!

Hvor dejligt at høre at I og bruden var glade! Jeg sender rosen videre til vores instruktører. Sig endelig til, hvis der var noget vi kunne have gjort for at få karakteren helt i top.

Vi håber at få selskab af nogle af jer igen inden alt for længe!

Anmeldt d. 17. maj 2018

Vi spillede lasergame udendørs.... det var en super god oplevelse og instruktør. Banen var ikke så stor, men det gjorde ikke noget når vi ikke var flere end 7 på banen.
Ville gerne have givet 5 stjerner, men synes at vi selv skulle henvende os ved disken flere gange. Der kunne godt lige være en der kort fortalte hvor omklædning/toiletter var og at vi bare kunne sætte os et sted så kom instruktøren, var meget i tvivl hvordan og hvorledes, når det er første gang man er der.

Tak, heigiv
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2019

Hejsa!

Tusind tak for feedback'en og stjernerne.

Vi har sidenhen investeret i radioer til vores medarbejdere, netop for at gøre kommunikationen mere smooth ift. overgangene mellem holdene. Det skulle gerne sætte en stopper for situationer som den, I oplevede :-)

Vi glæder os til at se jer igen!

Phillip, Customer Care