Åben i dag: 08.00 - 00.00
Fremragende børnefødselsdag med lasertag

Den hyggeligste børnefødselsdag min søn længe vil kunne huske. Børnene var helt opslugt af legen og... læs mere

Anmeldt d. 28. oktober 2019
HSvale83
Valby, Danmark
Polterabend

Havde arrangeret en polterabend for min bror, med kostume og det hele. Vi fik Christian som vores... læs mere

Anmeldt d. 5. maj 2019
Mick_NLB
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
Da Vinci Escape Room
København Card
828 anmeldelser
fra 65,07 $
Anmeldt d. 17. maj 2018

Vi spillede lasergame udendørs.... det var en super god oplevelse og instruktør. Banen var ikke så stor, men det gjorde ikke noget når vi ikke var flere end 7 på banen.
Ville gerne have givet 5 stjerner, men synes at vi selv skulle henvende os ved disken flere gange. Der kunne godt lige være en der kort fortalte hvor omklædning/toiletter var og at vi bare kunne sætte os et sted så kom instruktøren, var meget i tvivl hvordan og hvorledes, når det er første gang man er der.

Dato for oplevelse: maj 2018
Tak, heigiv
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2019

Hejsa!

Tusind tak for feedback'en og stjernerne.

Vi har sidenhen investeret i radioer til vores medarbejdere, netop for at gøre kommunikationen mere smooth ift. overgangene mellem holdene. Det skulle gerne sætte en stopper for situationer som den, I oplevede :-)

Vi glæder os til at se jer igen!

Mange hilsner

Anmeldt d. 11. maj 2018

Dagen var rigtig sjov og hyggelig.. God instruktør vi havde som var imødekommende og sød. Vi havde en god dag

Dato for oplevelse: marts 2018
Tak, Camilla B
Anmeldt d. 8. maj 2018

Vi havde et firmaarrangement hos Paintball Arena. Der var god service og det levede helt sikkert op til forventningerne. Efter aktiviteterne havde vi reserveret plads til spisning, hvor vi havde terrassen i et par timer.

Alt i alt en god oplevelse.

Dato for oplevelse: maj 2018
Tak, 674vo

Tak for anmeldelsen af jeres firmaarrangement!

Dejligt at høre at aktiviteterne var gode, og vores Grill-selv smagte!

Godt nytår fra alle os hos Paintball Arena, og på glædeligt gensyn.

Anmeldt d. 28. april 2018

18 blå mandag drenge var topunderholdt i 2 timer. Lasergames og human football havde de valgt.
Der er masser af valgmuligheder.
Alt foregår med instruktør.

Dato for oplevelse: april 2018
Tak, lonekrogm

Hej Lone!

Dejligt at høre drengene havde en fed blå mandag-tur på Laser Games og Human Football!

Jeg håber, at de har mod på en tur mere i det nye år :-)

Tusind tak for de fine ord, dem sætter vi stor pris på!

Anmeldt d. 25. april 2018

Vi har holdt fødselsdage og nu blå mandag og der var masser af aktiviteter som de unge
brugte timer på at more sig med. Alle er sammen og morede sig kongeligt!!

Dato for oplevelse: april 2018
Tak, gobrandingaps
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. januar 2019

Tusind tak for anmeldelsen!

Dejligt at høre, at de unge mennesker havde en god oplevelse hos os på dere Blå Mandag! Vi håber at se jer igen i det nye år :-)