Super oplevelse

Vi var 19 drenge i alderen 16 til 81, der alle havde en super formiddag.God instruktion og super... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
Climber39277540156
Underholdende firmaudflugt 🙂

Vi var 10 kollegaer afsted og må sige at vi hyggede os. De ansatte havde gode ideer til hvad vi... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
JonasLau
Næstved, Danmark

oversat af Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
fra 22,96 $
704 anmeldelser
fra 61,84 $
fra 48,82 $
Anmeldt d. 17. maj 2018

Vi spillede lasergame udendørs.... det var en super god oplevelse og instruktør. Banen var ikke så stor, men det gjorde ikke noget når vi ikke var flere end 7 på banen.
Ville gerne have givet 5 stjerner, men synes at vi selv skulle henvende os ved disken flere gange. Der kunne godt lige være en der kort fortalte hvor omklædning/toiletter var og at vi bare kunne sætte os et sted så kom instruktøren, var meget i tvivl hvordan og hvorledes, når det er første gang man er der.

Dato for oplevelse: maj 2018
Tak, heigiv
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2019

Hejsa!

Tusind tak for feedback'en og stjernerne.

Vi har sidenhen investeret i radioer til vores medarbejdere, netop for at gøre kommunikationen mere smooth ift. overgangene mellem holdene. Det skulle gerne sætte en stopper for situationer som den, I oplevede :-)

Vi glæder os til at se jer igen!

Mange hilsner

Anmeldt d. 11. maj 2018

Dagen var rigtig sjov og hyggelig.. God instruktør vi havde som var imødekommende og sød. Vi havde en god dag

Dato for oplevelse: marts 2018
Tak, Camilla B
Anmeldt d. 8. maj 2018

Vi havde et firmaarrangement hos Paintball Arena. Der var god service og det levede helt sikkert op til forventningerne. Efter aktiviteterne havde vi reserveret plads til spisning, hvor vi havde terrassen i et par timer.

Alt i alt en god oplevelse.

Dato for oplevelse: maj 2018
Tak, 674vo

Tak for anmeldelsen af jeres firmaarrangement!

Dejligt at høre at aktiviteterne var gode, og vores Grill-selv smagte!

Godt nytår fra alle os hos Paintball Arena, og på glædeligt gensyn.

Anmeldt d. 28. april 2018

18 blå mandag drenge var topunderholdt i 2 timer. Lasergames og human football havde de valgt.
Der er masser af valgmuligheder.
Alt foregår med instruktør.

Dato for oplevelse: april 2018
Tak, lonekrogm

Hej Lone!

Dejligt at høre drengene havde en fed blå mandag-tur på Laser Games og Human Football!

Jeg håber, at de har mod på en tur mere i det nye år :-)

Tusind tak for de fine ord, dem sætter vi stor pris på!

Anmeldt d. 25. april 2018

Vi har holdt fødselsdage og nu blå mandag og der var masser af aktiviteter som de unge
brugte timer på at more sig med. Alle er sammen og morede sig kongeligt!!

Dato for oplevelse: april 2018
Tak, gobrandingaps
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. januar 2019

Tusind tak for anmeldelsen!

Dejligt at høre, at de unge mennesker havde en god oplevelse hos os på dere Blå Mandag! Vi håber at se jer igen i det nye år :-)