Teambuilding der virker

Fuldt ud inspirerende.Hjernen kom på arbejde og man blev virkelig opslugt af at gennemføre... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
Relax65017488476
God oplevelse

Jeg var med arbejde ude og lave teambuilding i Paintball Arena. Det var veltilrettelagt og med... læs mere

Anmeldt for 3 dage siden
Freedom65248345793

Anbefalede oplevelser i og omkring København
Madtur i København
Kanaltur i København
282 anmeldelser
fra 13,30 $
Anmeldt d. 28. april 2018

18 blå mandag drenge var topunderholdt i 2 timer. Lasergames og human football havde de valgt.
Der er masser af valgmuligheder.
Alt foregår med instruktør.

Tak, lonekrogm
Anmeldt d. 25. april 2018

Vi har holdt fødselsdage og nu blå mandag og der var masser af aktiviteter som de unge
brugte timer på at more sig med. Alle er sammen og morede sig kongeligt!!

Tak, gobrandingaps
Anmeldt d. 19. april 2018

Vi var en stor gruppe der fik lov at booke tid dagen inden vi ønskede at teste kræfter med paintball, hvilket vi blev super glade for! De var super behjælpelige og havde nogle fede lege planlagt der passede godt til vores niveau! Kan kun anbefale dem, vi har allerede planlagt en ny tur!

Tak, alintrup
Anmeldt d. 17. april 2018

Vi prøvede laser tag, hvilket var mega sjovt. Personalet var søde, venlige og hjælpsomme hele vejen igennem. Fleksible ifht deltagerantal, som ændrede sig undervejs. God instruktør.

Tak, Ea A
Anmeldt d. 16. april 2018

Vi savnede sgu lidt at der var nogen der afrundede spillet for os og sagde farvel da vi var færdige. Vores instruktør forsvandt ligesom bare og vi stod der og manglede en afslutning. Kunne også have været fedt at få resultaterne med hjem. Derudover var der ikke særlig godt styr på betaling og det vi havde svært ved at finde nogen der kunne besvare spørgsmål om banen og holddeling og den slags. Det virkede bare uprofessionelt. Men spillet er jo fedt og vi havde da en fed dag på trods.

Tak, mariamikkelsen