Åben i dag: 08.00 - 00.00
Polterabend

Havde arrangeret en polterabend for min bror, med kostume og det hele. Vi fik Christian som vores... læs mere

Anmeldt d. 5. maj 2019
Mick_NLB
fra mobile enheder
Polterabend

Fed oplevelse med lasertag og sumostafet. Syberg var den fedeste vært! Kan klar anbefales til alle... læs mere

Anmeldt d. 4. maj 2019
marcus_eie
Roskilde, Danmark
fra mobile enheder

oversat af Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
fra 45,62 $
683 anmeldelser
fra 61,39 $
fra 31,54 $
Anmeldt d. 28. april 2018

18 blå mandag drenge var topunderholdt i 2 timer. Lasergames og human football havde de valgt.
Der er masser af valgmuligheder.
Alt foregår med instruktør.

Tak, lonekrogm
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2019

Hej Lone!

Dejligt at høre drengene havde en fed blå mandag-tur på Laser Games og Human Football!

Jeg håber, at de har mod på en tur mere i det nye år :-)

Tusind tak for de fine ord, dem sætter vi stor pris på!

Anmeldt d. 25. april 2018

Vi har holdt fødselsdage og nu blå mandag og der var masser af aktiviteter som de unge
brugte timer på at more sig med. Alle er sammen og morede sig kongeligt!!

Tak, gobrandingaps
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. januar 2019

Tusind tak for anmeldelsen!

Dejligt at høre, at de unge mennesker havde en god oplevelse hos os på dere Blå Mandag! Vi håber at se jer igen i det nye år :-)

Anmeldt d. 19. april 2018

Vi var en stor gruppe der fik lov at booke tid dagen inden vi ønskede at teste kræfter med paintball, hvilket vi blev super glade for! De var super behjælpelige og havde nogle fede lege planlagt der passede godt til vores niveau! Kan kun anbefale dem, vi har allerede planlagt en ny tur!

Tak, alintrup

Fedt at høre, at I fik en på opleveren! Vi ser frem til jeres næste besøg :-)

Godt nytår, og tusind tak for rosen!

Anmeldt d. 17. april 2018

Vi prøvede laser tag, hvilket var mega sjovt. Personalet var søde, venlige og hjælpsomme hele vejen igennem. Fleksible ifht deltagerantal, som ændrede sig undervejs. God instruktør.

Tak, Ea A

Hej Ea!

Tusind tak for dine fine ord - de er sendt videre til jeres oplevelsesvært :-) Det er vigtigt for os, at vores kunder ikke betaler for flere, end der rent faktisk deltager, så det er vi glade for at høre, at du sætter pris på!

Vi håber at se dig og veninderne inden længe!

Alt godt herfra

Anmeldt d. 16. april 2018

Vi savnede sgu lidt at der var nogen der afrundede spillet for os og sagde farvel da vi var færdige. Vores instruktør forsvandt ligesom bare og vi stod der og manglede en afslutning. Kunne også have været fedt at få resultaterne med hjem. Derudover var der ikke særlig godt styr på betaling og det vi havde svært ved at finde nogen der kunne besvare spørgsmål om banen og holddeling og den slags. Det virkede bare uprofessionelt. Men spillet er jo fedt og vi havde da en fed dag på trods.

Tak, mariamikkelsen