“Super sted til nogle sjove timer for alle!!”
Anmeldelse af Paintball Arena

Paintball Arena
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Ejers beskrivelse: 6000 m2 adrenalin. Prøv paintball, lasergames, klatring og mange andre sjove aktiviteter
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for mindre børn, Aktiviteter for større børn, Skabe/opbevaring, Kørestolsadgang, Badeværelsesfaciliteter
Anmeldt 25. april 2018

Vi har holdt fødselsdage og nu blå mandag og der var masser af aktiviteter som de unge
brugte timer på at more sig med. Alle er sammen og morede sig kongeligt!!

Tak, gobrandingaps
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Tusind tak for anmeldelsen!

Dejligt at høre, at de unge mennesker havde en god oplevelse hos os på dere Blå Mandag! Vi håber at se jer igen i det nye år :-)

Filtrér

Anmeldt 19. april 2018

Vi var en stor gruppe der fik lov at booke tid dagen inden vi ønskede at teste kræfter med paintball, hvilket vi blev super glade for! De var super behjælpelige og havde nogle fede lege planlagt der passede godt til vores niveau! Kan kun anbefale dem, vi har allerede planlagt en ny tur!

Tak, alintrup

Fedt at høre, at I fik en på opleveren! Vi ser frem til jeres næste besøg :-)

Godt nytår, og tusind tak for rosen!

Anmeldt 17. april 2018

Vi prøvede laser tag, hvilket var mega sjovt. Personalet var søde, venlige og hjælpsomme hele vejen igennem. Fleksible ifht deltagerantal, som ændrede sig undervejs. God instruktør.

Tak, Ea A

Hej Ea!

Tusind tak for dine fine ord - de er sendt videre til jeres oplevelsesvært :-) Det er vigtigt for os, at vores kunder ikke betaler for flere, end der rent faktisk deltager, så det er vi glade for at høre, at du sætter pris på!

Vi håber at se dig og veninderne inden længe!

Alt godt herfra

Anmeldt 16. april 2018

Vi savnede sgu lidt at der var nogen der afrundede spillet for os og sagde farvel da vi var færdige. Vores instruktør forsvandt ligesom bare og vi stod der og manglede en afslutning. Kunne også have været fedt at få resultaterne med hjem. Derudover var der ikke særlig godt styr på betaling og det vi havde svært ved at finde nogen der kunne besvare spørgsmål om banen og holddeling og den slags. Det virkede bare uprofessionelt. Men spillet er jo fedt og vi havde da en fed dag på trods.

Tak, mariamikkelsen
Anmeldt 15. marts 2018

Paintball Arena var et perfekt sted til afholdes af et fødselsdags arrangement. Medarbejderne var super søde og service minded.

Dato for oplevelse: marts 2018
Tak, pas632
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. marts 2018

Tusind tak for de fine ord!

Glade kunder er vores levebrød hos Paintball Arena. Super fedt at høre at I havde et godt fødselsdagsarrangement :-)
Vi sender rosen videre til vores dygtige medarbejdere, som var på arbejde på dagen.

Vi håber at kunne byde jer velkommen igen snart!

Phillip
Customer Care

Rejsende, der kiggede på Paintball Arena, kiggede også på

Har du været i Paintball Arena? Fortæl om dine oplevelser!