Teambuilding der virker

Fuldt ud inspirerende.Hjernen kom på arbejde og man blev virkelig opslugt af at gennemføre... læs mere

Anmeldt i går
Relax65017488476
God oplevelse

Jeg var med arbejde ude og lave teambuilding i Paintball Arena. Det var veltilrettelagt og med... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
Freedom65248345793

Anbefalede oplevelser i og omkring København
Madtur i København
Kanaltur i København
282 anmeldelser
fra 13,30 $
Anmeldt d. 16. april 2018

Vi savnede sgu lidt at der var nogen der afrundede spillet for os og sagde farvel da vi var færdige. Vores instruktør forsvandt ligesom bare og vi stod der og manglede en afslutning. Kunne også have været fedt at få resultaterne med hjem. Derudover var der ikke særlig godt styr på betaling og det vi havde svært ved at finde nogen der kunne besvare spørgsmål om banen og holddeling og den slags. Det virkede bare uprofessionelt. Men spillet er jo fedt og vi havde da en fed dag på trods.

Dato for oplevelse: april 2018
Tak, mariamikkelsen
Anmeldt d. 15. marts 2018

Paintball Arena var et perfekt sted til afholdes af et fødselsdags arrangement. Medarbejderne var super søde og service minded.

Dato for oplevelse: marts 2018
Tak, pas632
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. marts 2018

Tusind tak for de fine ord!

Glade kunder er vores levebrød hos Paintball Arena. Super fedt at høre at I havde et godt fødselsdagsarrangement :-)
Vi sender rosen videre til vores dygtige medarbejdere, som var på arbejde på dagen.

Vi håber at kunne byde jer velkommen igen snart!

Anmeldt d. 26. februar 2018

Vi havde booket teambuilding, men blev ikke så mange. Vi fik fuld valuta for pengene alligevel og fik lov til at prøve mange aktiviteter

Dato for oplevelse: februar 2018
Tak, 807aln
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. februar 2018

Hej Anne-Lise!

Hvor er jeg glad for, at I føler I fik fuld valuta for pengene, og at vores instruktør gav jer en god oplevelse!
Jeg skynder mig at sende rosen videre - det er vigtigt for os at vores instruktører får det at vide, når de gør et godt stykke arbejde.

Vi håber at se jer igen herude snart :-)

Tusind tak for din anmeldelse!

Anmeldt d. 14. februar 2018

Vi havde et par som kom lidt sent, men fik det alligevel til at fungere - Der var hurtigt løsninger på bordet. Fantastisk sted, alt var planlagt med forskellige spil til os og large med alt og klar på for at give os den bedst mulige oplevelse.

Dato for oplevelse: februar 2018
Tak, marazmourad
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. februar 2018

Hej Maraz!

Fedt at høre I havde en god oplevelse! Jeg giver rosen videre til jeres instruktør, Theis.

Vi håber at se jer herude igen!

Anmeldt d. 19. januar 2018

Vi havde nogle skønne timer hos Paintball Arena. Sebastian, vores instruktør, var rigtig god og meget lydhør over for, hvilke spil vi skulle spille til Laser Tag. Da tiden var ved at være gået, fik vi endda lov til at prøve sumo dragterne, selvom vi kun havde booket laser tag - virkelig god kunde service.

Der var sk**e koldt i hallen (4 grader), men de havde advaret om at det ville være en smule koldt. Heldigvis kan man beholde sin jakke på under laser tag, så det gik.

Alle fra mit arbejde var vildt begejstret for stedet og det er ikke sidste gang vi bruger jer.

Dato for oplevelse: januar 2018
Tak, 300louisel
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. januar 2018

Hej Louise :-)

Dejligt at høre I havde en god oplevelse til trods for januarskulden :-)

Det er altid en fornøjelse at byde tidligere gæster velkommen herude igen, og vi glæder os til jeres næste besøg!

Alt godt