“Som altid en fornøjelse”
Anmeldelse af Paintball Arena

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Ejers beskrivelse: 6000 m2 adrenalin. Prøv paintball, lasergames, klatring og mange andre sjove aktiviteter
Nyttige oplysninger: Badeværelsesfaciliteter, Kørestolsadgang, Skabe/opbevaring, Aktiviteter for mindre børn, Aktiviteter for større børn
Anmeldt 9. oktober 2017

Igen var det en fornøjelse at komme ud og holde arrangement hos jer! Frisk personale der er serviceminded og kreative. Vi blev færdige før tid ved sumo stafet, men i fik hurtigt lavet banen mere udfordrende så vi kunne prøve en omgang mere! Super god stemning og alt i alt en god oplevelse igen!

Dato for oplevelse: oktober 2017
1  Tak, SarahBergen33
PhillipRavn, Customer Care hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. december 2017

Hej Sarah

Dejligt at have jer ude hos os igen! Det lyder som om, at jeres instruktør, Markus, har taget sig godt af jer - det skal han selvfølgelig have et klap på skulderen for :-)

Det er ekstra dejligt, når vi hører ros fra tilbagevendende kunder, og vi håber selvfølgelig vi kan levere en ligeså god (og måske endda endnu bedre) oplevelse, når I besøger os næste gang!

- jeres venner fra Paintball Arena

Filtrér

Anmeldt 3. oktober 2017

Vi var en afdeling afsted til et hyggeligt afdelingsarrangement, og begejstringen var stor! Alle deltagere syntes det var en super sjov oplevelse, og roste instruktøren! Det kan varmt anbefales!

Dato for oplevelse: september 2017
Tak, RegitzeS1

Hej Regitze :-) Det er sindssygt dejligt at høre - og tusind tak for anbefalingen :-)

Jeg har sendt jeres fine ord videre til jeres instruktør også - det blev han glad for.

Vi glæder os til at se jer igen!

Anmeldt 24. august 2017

Vi havde lørdag d. 19/8 reserveret to timer (kl. 14-16) til en polterabend.
Vi ankommer et kvarter før vores tid, hvor vi melder vores ankomst og får at vide, at vi skal underskrive en formular. Herefter bliver vi bedt om at tage plads indtil vores instruktør kommer. Da klokken bliver 14.05 og er der desværre ikke sket noget. Vi retter derfor kontakt til noget personale som siger, at vi kan få de dragter vi skal bruge.
Klokken runder 14.15, uden vi er blevet introduceret for en instruktør eller det videre forløb. Derfor retter vi igen kontakt. Der går fem minutter, hvorefter vi bliver vist ud til banen og får introduktionen og reglerne. Det vil sige at efter 25 min. har ingen endnu løsnet et skud. Der var ikke en finger at sætte på instruktøren, men at man ikke kan gøre noget ved banen, som er utrolig glat pga. at der ligger store pytter af maling rundt omkring på banen, så det er svært at stå fast og særligt at løbe, gør det svært at nyde spillet til fulde.
Kl. 15.45 står vi igen ude i receptionen og skal betale for vores to timer. Problemet er bare, at der er ikke gået to timer. Klokken er kun 15.45, og vi kom først i gang omkring 14.25. Så maksimalt spilletid har været 85 minutter... Har man gjort opmærksom på, at de 2 timer inkluderer omklædning før og efter spillet, så er det desværre gået over hovedet ved bookningen.
Sidst men ikke mindst, så bliver vi gjort opmærksomme på, at vi bare smider låneskoene ovre i hjørnet. Desværre(!) var vi bare ikke blevet tilbudt at låne sko. Prikken over i'et på en skuffende oplevelse til den slags penge...

Dato for oplevelse: august 2017
Tak, Andreas8989
PaintballArena, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. august 2017

Kære Andreas

Tak for din anmeldelse.

Først og fremmest vil jeg gerne beklage, at I kom sent igang - I skulle senest have fået dragter kl. 14. Dertil fremgår det at der altid er tilhørende instruktion, som selvfølgelig også tager lidt af tiden.

Ang. sluttidspunkt fremgår det tydeligt i både tilsendte vilkår og vores hjemmeside, at aktiv spilletid altid slutter 15 minutter før endt arrangement.

Ang. banerne arbejder vi løbene på at vedligeholde dem - dog er banerne til tider mere glatte pga. høj efterspørgsel.

Vi anbefaler altid at man bruger egne sko til at løbe rundt, dog er der mulighed for at låne sko, hvis man skulle have glemt nogle selv. Vi har ikke nok sko til at alle kan låne og derfor er det primært til nødstilfælde. Vi beklager hvis vores instruktør er kommet til at udtrykke det anderledes.

Du skal endnu en gang have mange tak for din anmeldelse!

Sebastian fra Paintball Arena

Anmeldt 6. juli 2017 fra mobile enheder

Vi var 8 piger som var på besøg hos Paintball Arena som en del af vores venindes polterabend, og vi kan kun sige at besøget overgik alle vores forventninger. Selvom vi "kun" havde booket 3 aktiviter, fik vi lov til at bruge 2 andre aktiviteter, da
der på denne dag ikke var så mange i hallen. Derfor kan man sige at vores 3 timer blev udnyttet til fulde, uden at det blev stresset. Meget venligt og imødekommende personale som forstod at læse vores selskab og foreslå aktiviteter. Efter endt arrangement var der gode badefaciliteter. Booking af arrangementet var også meget nemt, og man får hurtig svar på mail. Vi var meget tilfredse med arrangementet og kan klart anbefale det til andre! Det er ihvertfald ikke sidste gang vi bruger paintball arena. Tak for at hjælpe med at gøre det til en fantastisk dag for vores veninde :)

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, Rikke P

Hej Rikke!

Tusind tak for dine fine ord - de gav både mig selv og jeres instruktør, Sabine, et ordentligt smil på læben :-)

Jeg er rigtig glad for, at vi kunne være med til at give jeres veninde en mindeværdig oplevelse, og ser frem til at kunne invitere jer ud til Paintball Arena igen snart!

Alt det bedste, og endnu en gang tak

Anmeldt 3. juli 2017

Vi var en grupppe på 13 til polterabend og havde en rigtig god og sjov oplevelse allesammen. Vi kom selv 25 minutter for sent, så personalet var ekstra opmærksomme på at få os hurtigt i tøjet og instrueret så vi kunne komme igang med at spille i så lang tid som muligt. Derudover fungerede sammensætningen af instruktørens (Jacobs) planer for os og vores egne ønsker rigtig godt. Så vi følte os generelt godt behandlet og havde en super sjov oplevelse.

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, olidujouxolsen

Hey Olivier!

Hvor er det fedt at se, at vores personale har været skarpe og hjulpet jer hurtigt og sikkert i gang og samtidigt sørget for den gode service. Jeg har sendt rosen videre til Jacob :-)

Jeg håber at vi kan byde jer velkommen ude hos til en gang fart over feltet igen inden alt for længe, og håber I får en pragtfuld december :-)

Rejsende, der kiggede på Paintball Arena, kiggede også på

Har du været i Paintball Arena? Fortæl om dine oplevelser!