“Fantastisk polterabend!”
Anmeldelse af Paintball Arena

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Ejers beskrivelse: 6000 m2 adrenalin. Prøv paintball, lasergames, klatring og mange andre sjove aktiviteter
Nyttige oplysninger: Skabe/opbevaring, Aktiviteter for større børn, Kørestolsadgang, Badeværelsesfaciliteter, Aktiviteter for mindre børn
Anmeldt 6. juli 2017 fra mobile enheder

Vi var 8 piger som var på besøg hos Paintball Arena som en del af vores venindes polterabend, og vi kan kun sige at besøget overgik alle vores forventninger. Selvom vi "kun" havde booket 3 aktiviter, fik vi lov til at bruge 2 andre aktiviteter, da
der på denne dag ikke var så mange i hallen. Derfor kan man sige at vores 3 timer blev udnyttet til fulde, uden at det blev stresset. Meget venligt og imødekommende personale som forstod at læse vores selskab og foreslå aktiviteter. Efter endt arrangement var der gode badefaciliteter. Booking af arrangementet var også meget nemt, og man får hurtig svar på mail. Vi var meget tilfredse med arrangementet og kan klart anbefale det til andre! Det er ihvertfald ikke sidste gang vi bruger paintball arena. Tak for at hjælpe med at gøre det til en fantastisk dag for vores veninde :)

Tak, Rikke P
PhillipRavn, Customer Care hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. december 2017

Hej Rikke!

Tusind tak for dine fine ord - de gav både mig selv og jeres instruktør, Sabine, et ordentligt smil på læben :-)

Jeg er rigtig glad for, at vi kunne være med til at give jeres veninde en mindeværdig oplevelse, og ser frem til at kunne invitere jer ud til Paintball Arena igen snart!

Alt det bedste, og endnu en gang tak

Filtrér

Anmeldt 3. juli 2017

Vi var en grupppe på 13 til polterabend og havde en rigtig god og sjov oplevelse allesammen. Vi kom selv 25 minutter for sent, så personalet var ekstra opmærksomme på at få os hurtigt i tøjet og instrueret så vi kunne komme igang med at spille i så lang tid som muligt. Derudover fungerede sammensætningen af instruktørens (Jacobs) planer for os og vores egne ønsker rigtig godt. Så vi følte os generelt godt behandlet og havde en super sjov oplevelse.

Tak, olidujouxolsen

Hey Olivier!

Hvor er det fedt at se, at vores personale har været skarpe og hjulpet jer hurtigt og sikkert i gang og samtidigt sørget for den gode service. Jeg har sendt rosen videre til Jacob :-)

Jeg håber at vi kan byde jer velkommen ude hos til en gang fart over feltet igen inden alt for længe, og håber I får en pragtfuld december :-)

Anmeldt 3. juli 2017

Vi var et polterabend hold på 12 kvinder og vi havde booket tre aktiviteter hos paintballarena.
Det var en fantastisk oplevelse, de var søde og imødekomne og grundet dårlig ryg, en øm fod, en baby m.v. fik vi lov at vælge nogle andre aktiviteter end booket, og undervejs fik vi lov at prøve flere aktiviteter end vi havde betalt for.
Personalet var så venlige og afslappede og gav vores arrangement en super stemning.
Jeg kan især anbefale Human Football, det var simpelthen sååå sjovt!

Tak, HanneO48
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. februar 2018

Hej Hanne!

Jeg er super glad for at høre om jeres oplevelse, og dejligt at høre vi kunne tilpasse oplevelsen til jeres behov :-) Jeg håber at både ryggen, foden og babyen har det godt!

Vi glæder os til at se jer igen :-)

Philip
Customer Care

Anmeldt 14. juni 2017

Vi var afsted til eventcenter i forbindelse med en Blå/lilla mandag for en 8. klasse fra Asgård skole Køge. Det var en super god oplevelse for alle eleverne.
Som voksen og arrangør af dette, er jeg yderst tilfreds.

Dato for oplevelse: juni 2017
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med seværdigheden
Tak, Allan C
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. februar 2018

Kære Allan

Dejligt at høre du og ungerne var tilfredse! Vi ser frem til at gentage succesen i fremtiden :-)

Endnu en gang tak for dine fine ord!

Customer Care

Anmeldt 3. juni 2017

Kaos!
Vi har lørdag d. 3/6- 17 købt en pakke til 24 personer:
2 timers paint ball
1,5 time mad

Dette har vi givet 9476kr for. Kæft en ringe oplevelse. Magen til totalt userviceminded, forvirret instruktør. Først og fremmest fatter jeg ikke at man ikke lukker laser action arenaen af, enormt forvirrende oplevelse når folk render frem og tilbage over spille arealet.

En instruktør som burde få et par kursus i service, formidling af beskeder og generalt lidt at oppe sin retorik. Jeg blev kald for "en nederen person". Skal vi lige blive enige om at betalende kunder burde ikke blive talt til på den måde, pinligt.

Ud over at der ikke er klar besked om tid eller 100% klart instruerede regler. Kommer vi så op til vores dyrt betalte grill mad, hvilket var ret lækker men til 400kr pr næsen er den ret ringe. Ikke nok ketchup og sennep. Ingen salt og peber. Grillen var lidt småklam og beskidt, var ikke ordenligt tændt, vi manglede en del udstyr til at grille ordenligt. Vi blev nødt til at hente diverse ting, der var instruktører oppe fire gange og spørge og se enormt forvirrede ud og forstyrre. Intet styr over hvem skulle hvad, og hvis mad tilhørte hvem.

Så hvis man ønsker en dyr dag (4 timer) med ringe mad og endnu ringere service så besøg endelig Paintball arena.

Det bliver sidste gang jeg besøger dem, virker mest som at de har klappet det hele sammen i hast, og ansat gymnasie elever til at instruerer.

Dato for oplevelse: juni 2017
Tak, Sami H
PaintballArena, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. juni 2017

Fra: Sami Hussain:
Jeg vil starte med at sige, jeg ikke er interesseret i kompensation, polterarbend "barnet" havde en god aften. Men os som stod på sidelinjen havde en lidt forvirret følelse omkring hele dagen. Jeg vil sige tak for svar, det viser i er seriøse om at rette op på fejl og mangler. Og gør jeg har lyst til at besøge jer igen. Men jeg vil stadig håbe i får en "bedre" træning af jeres medarbejder for jeres koncept er rigtig fint men udførelsen halter ret meget da der fra medarbejdernes side ikke er styr over ret meget.

Skulle i have yderligere spørgsmål om vores oplevelse så skriver i bare.
Vh Sami
___________________________________________________________________

Hej Sami

Mange tak for dine ærlige og konstruktive svar. Vi arbejder altid på at klæde vores instruktører godt på til deres opgaver, men har tydeligvis fejlet i dette tilfælde.

Vi beklager endnu en gang for den dårlige oplevelse, og håber at kunne invitere dig tilbage en dag til en god en af slagsen.

Med venlig hilsen

Rejsende, der kiggede på Paintball Arena, kiggede også på

Har du været i Paintball Arena? Fortæl om dine oplevelser!