Teambuilding der virker

Fuldt ud inspirerende.Hjernen kom på arbejde og man blev virkelig opslugt af at gennemføre... læs mere

Anmeldt i går
Relax65017488476
God oplevelse

Jeg var med arbejde ude og lave teambuilding i Paintball Arena. Det var veltilrettelagt og med... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
Freedom65248345793

Anbefalede oplevelser i og omkring København
Madtur i København
Kanaltur i København
282 anmeldelser
fra 13,30 $
Anmeldt d. 30. maj 2017

Fed oplevelse. Super sjovt. Søde mennesker. God instruktør.
Vi var 8 afsted og det var så sjovt. Alle havde en rigtig god oplevelse.
Kommer bestemt igen.

Tak, sabrinalF6345HD
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. februar 2018

Hej Sabrina

Fedt at høre du havde en god oplevelse! Jeg giver rosen videre til jeres instruktør.

Vi glæder os til at se jer igen!

Anmeldt d. 29. maj 2017

Super fed dag! Vi havde det alle sammen så sjovt og personalet var rigtig søde. Gode "lege" til paintballspillet. Dog vil vi anbefale at man kommer mere end 15 min før - det tager lidt tid at få udstyr på og at blive sat ind i spillet

Tak, sidseljep

Hej Sidsel! Yes, det kan godt være en idé at komme endnu tidligere, især hvis man er et stort hold. Dog har vi nu gjort sådan, at man kan udfylde det meste af vores ansvarsseddel hjemmefra og medbringe den - det sparer en del forberedelsestid.

Jeg vil give de fine ord videre til personalet :-)

Tusind tak for din anmeldelse - det betyder meget for os, at du ville give dig tid til det!

Vi håber at kunne byde dig velkommen igen en anden god gang.

Anmeldt d. 29. maj 2017

Vi prøvede forskellige ting selvom vi kun havde booket en aktivitet, super fedt! Let, flexibelt! Værten vi havde med var rigtig flink

Tak, Sara L

Hej Sara!

Fedt at høre. Jeg giver rosen videre til jeres instruktør!

Alt det bedste

Anmeldt d. 29. maj 2017

Laser action var virkelig sjovt, (selv for folk der ik nødvendigvis er til så meget sport og motion) alle 10 kvinder på vores 2 hold levede sig helt ind i det, skraldgrinede og vi var helt færdige for energi efter 1 times laser krig. Kan kun anbefales og jeg skal prøve det igen ihvertfald.

Tak, kamillaj705

Hej Kamilla!

Fedt at høre du skal ud og skyde igen, og fedt at få bekræftet at laser kan være fedt for de fleste :-)

Tusind tak for din anmeldelse, det værdsætter vi højt!

Vi glæder os til at byde dig velkommen herude igen.

Alt godt

Anmeldt d. 24. maj 2017

Fedt sted og imødekommende personale. På dagen spillede vi høvdingebold og paintball, og der var ikke noget at sætte en finger på!

Tak, Nesfele

Tak for anmeldelsen, og fedt at høre alt var efter jeres hoveder! Vi håber at kunne byde jer velkommen igen.