Åben i dag: 08.00 - 00.00
10/10

Fantastisk oplevelse. Staff er rigtig gode, imødekommende og hjælpsomme. Ville helt klart anbefale... læs mere

Anmeldt d. 9. juli 2022
amaliekornmod
Luxembourg
fra mobile enheder
Vi fik det vi manglede og ladet telefonen op

Jeg var flad for servicen. Efter at have fået fejlmeldt vores mad (mængde), var de meget... læs mere

Anmeldt d. 4. juni 2022
Aksel-B-P
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
Da Vinci Escape Room
København Card
901 anmeldelser
fra 63,79 US$
Anmeldt d. 29. maj 2017

Laser action var virkelig sjovt, (selv for folk der ik nødvendigvis er til så meget sport og motion) alle 10 kvinder på vores 2 hold levede sig helt ind i det, skraldgrinede og vi var helt færdige for energi efter 1 times laser krig. Kan kun anbefales og jeg skal prøve det igen ihvertfald.

Tak, kamillaj705
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. februar 2018

Hej Kamilla!

Fedt at høre du skal ud og skyde igen, og fedt at få bekræftet at laser kan være fedt for de fleste :-)

Tusind tak for din anmeldelse, det værdsætter vi højt!

Vi glæder os til at byde dig velkommen herude igen.

Alt godt

Anmeldt d. 24. maj 2017

Fedt sted og imødekommende personale. På dagen spillede vi høvdingebold og paintball, og der var ikke noget at sætte en finger på!

Tak, Nesfele

Tak for anmeldelsen, og fedt at høre alt var efter jeres hoveder! Vi håber at kunne byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 22. maj 2017

Vi mødte op alt for tidligt, og blev modtaget af en super serviceminded ung kvinde. Til trods for at vi var tidligt på den, og at hun ikke skulle være vores intruktør, sørgede hun for at vi kom i gang. Super god oplevelse!

Tak, annehval

Hej Anne!

Godt at høre I blev taget godt imod, og at I havde en god oplevelse :-) Jeg giver rosen videre.

Jeg håber vi ses igen!

Anmeldt d. 22. maj 2017

det var meget tilfredsstillende.

vi hyggede os, der blevet taget godt imod os og vi fik en god oplevelse ud af det.

Tak, muddi327

Hej Muddi

Dejligt at høre I havde en god oplevelse, og var tilfredse :-)

Alt godt herfra

Anmeldt d. 22. maj 2017

Til at starte var vi meget skuffet over virksomhedens mangel på at tage telefonen når vi ringede eller når vi skrev pr. mail. Det var virkelig besværligt at få fat på dem. Og betalingslink kom aldrig som gjorde at vi blev ret stressede over om vores booking ikke vil gå igennem.

På selveste dagen fik en medarbejder ringet til mig og fikset det med betalingen.

Men det store positive som dette sted kan få ros for er Daniel og Sebastians rigtig gode service og evne til at holde en gruppe unge mænd ud. De gjorde et rigtig godt stykke arbejde som de får 5 stjerner for. Det var virkelig serviceminded de 2 drenge.

+ Gulvet i paintball arenaen var virkelig klistrende da vi spillede, det kunne godt trænge til en rensning.

Jeg vil komme igen hvis en af de 2 drenge tager imod os og hvis gulvet gøres lidt rent.

Tak, AliAnmeldelser

Kære Ali

Tusind tak for din anmeldelse og din gode feedback.

Ang. opkald forsøger vi altid at være tilgængelige i vores telefontider, hvor vi har 3 aktive telefoner, der kan tage imod opkald samtidigt. Uden for vores telefontider (efter kl. 17) er vores instruktører på telefonen, men der vil være tidspunkter, hvor de ikke har mulighed for at tage imod opkald. Jeg beklager, hvis I har haft problemer med at få fat på os.

Ift. betalingslinket har vi siden jeres besøg implementeret et system der gør, at vi har langt bedre muligheder for at sikre, at vores kunder modtager alle de mails de skal, så anken er helt sikkert noget vi har taget til os.

Jeg er glad for at høre, at vores instruktører gav jer en god oplevelse. Den ros vil jeg sende videre.

Vi gør hvad vi kan for at holde vores baner rene. Vi havde en periode omkring jeres besøg med en del sygdom der gjorde, at vi kom bagud med rengøringen af vores baner. Det må selvfølgelig ikke ske, og vi har siden sikret os, at sygdom ikke går ud over vores baners stand.

Endnu engang tak for anmeldelsen - det betyder meget for vores muligheder for at forbedre os.

Vi håber at kunne byde jer velkommen igen i fremtiden.