Åben i dag: 08.00 - 00.00
Polterabend

Havde arrangeret en polterabend for min bror, med kostume og det hele. Vi fik Christian som vores... læs mere

Anmeldt d. 5. maj 2019
Mick_NLB
fra mobile enheder
Polterabend

Fed oplevelse med lasertag og sumostafet. Syberg var den fedeste vært! Kan klar anbefales til alle... læs mere

Anmeldt d. 4. maj 2019
marcus_eie
Roskilde, Danmark
fra mobile enheder

oversat af Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
fra 45,64 $
682 anmeldelser
fra 61,43 $
fra 31,56 $
Anmeldt d. 24. maj 2017

Fedt sted og imødekommende personale. På dagen spillede vi høvdingebold og paintball, og der var ikke noget at sætte en finger på!

Tak, Nesfele
PhillipRavn, Gæsteansvarlig hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. februar 2018

Tak for anmeldelsen, og fedt at høre alt var efter jeres hoveder! Vi håber at kunne byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 22. maj 2017

Vi mødte op alt for tidligt, og blev modtaget af en super serviceminded ung kvinde. Til trods for at vi var tidligt på den, og at hun ikke skulle være vores intruktør, sørgede hun for at vi kom i gang. Super god oplevelse!

Tak, annehval

Hej Anne!

Godt at høre I blev taget godt imod, og at I havde en god oplevelse :-) Jeg giver rosen videre.

Jeg håber vi ses igen!

Anmeldt d. 22. maj 2017

det var meget tilfredsstillende.

vi hyggede os, der blevet taget godt imod os og vi fik en god oplevelse ud af det.

Tak, muddi327

Hej Muddi

Dejligt at høre I havde en god oplevelse, og var tilfredse :-)

Alt godt herfra

Anmeldt d. 22. maj 2017

Til at starte var vi meget skuffet over virksomhedens mangel på at tage telefonen når vi ringede eller når vi skrev pr. mail. Det var virkelig besværligt at få fat på dem. Og betalingslink kom aldrig som gjorde at vi blev ret stressede over om vores booking ikke vil gå igennem.

På selveste dagen fik en medarbejder ringet til mig og fikset det med betalingen.

Men det store positive som dette sted kan få ros for er Daniel og Sebastians rigtig gode service og evne til at holde en gruppe unge mænd ud. De gjorde et rigtig godt stykke arbejde som de får 5 stjerner for. Det var virkelig serviceminded de 2 drenge.

+ Gulvet i paintball arenaen var virkelig klistrende da vi spillede, det kunne godt trænge til en rensning.

Jeg vil komme igen hvis en af de 2 drenge tager imod os og hvis gulvet gøres lidt rent.

Tak, AliAnmeldelser

Kære Ali

Tusind tak for din anmeldelse og din gode feedback.

Ang. opkald forsøger vi altid at være tilgængelige i vores telefontider, hvor vi har 3 aktive telefoner, der kan tage imod opkald samtidigt. Uden for vores telefontider (efter kl. 17) er vores instruktører på telefonen, men der vil være tidspunkter, hvor de ikke har mulighed for at tage imod opkald. Jeg beklager, hvis I har haft problemer med at få fat på os.

Ift. betalingslinket har vi siden jeres besøg implementeret et system der gør, at vi har langt bedre muligheder for at sikre, at vores kunder modtager alle de mails de skal, så anken er helt sikkert noget vi har taget til os.

Jeg er glad for at høre, at vores instruktører gav jer en god oplevelse. Den ros vil jeg sende videre.

Vi gør hvad vi kan for at holde vores baner rene. Vi havde en periode omkring jeres besøg med en del sygdom der gjorde, at vi kom bagud med rengøringen af vores baner. Det må selvfølgelig ikke ske, og vi har siden sikret os, at sygdom ikke går ud over vores baners stand.

Endnu engang tak for anmeldelsen - det betyder meget for vores muligheder for at forbedre os.

Vi håber at kunne byde jer velkommen igen i fremtiden.

Anmeldt d. 21. maj 2017

Det var en rigtig god polterabend vi havde. Vi blev budt velkommen, instrueret og fik så ellers lov til at gå i krig med Lasertag og Menneskelig Bordfodbold. Bestemt at besøg værd igen. Ydermere var priserne yderst retfærdige.

Tak, 5stefana

Hej Estefana!

Tak for de pæne ord. Jeg er glad for at høre, at både produktet og vores priser levede op til forventningerne.

Vi glæder os til at se jer igen!