Åben i dag: 08.00 - 00.00
Polterabend

Havde arrangeret en polterabend for min bror, med kostume og det hele. Vi fik Christian som vores... læs mere

Anmeldt d. 5. maj 2019
Mick_NLB
fra mobile enheder
Polterabend

Fed oplevelse med lasertag og sumostafet. Syberg var den fedeste vært! Kan klar anbefales til alle... læs mere

Anmeldt d. 4. maj 2019
marcus_eie
Roskilde, Danmark
fra mobile enheder

oversat af Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
fra 45,64 $
682 anmeldelser
fra 61,43 $
fra 31,56 $
Anmeldt d. 20. maj 2017

Fin aftale inden vi kom ud, fleksible i forhold til deltagere.
Tiden passede fint i forhold til kugler også.

Tak, 746andreasd
PhillipRavn, PR-chef hos Paintball Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. januar 2019

Hey Andreas!

Fedt at høre, at I havde en god oplevelse hos os, og dejligt at høre, at du sætter pris på vores politik om muligheden for at justere på deltagerantallet.

Vi glæder os til jeres næste besøg!

Alt det bedste

Anmeldt d. 17. maj 2017

Kan kun anbefales. Alt var som det skulle være og Theis var veloplagt og god til at styre showet. Måske bør det nævnes at man bør medbringe håndklæde og sæbe, før man møder op.

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, Mads B

Hej Mads!

Tak for anbefalingen!

Vi har senere hen udvidet muligheden for lån af håndklæder. Det er ikke altid, at folk tænker over at tage et med!

De fine ord er sendt videre til Theis.

Vi håber at se jer igen inden alt for længe!

Mange hilsner

Anmeldt d. 17. maj 2017

En sjov eftermiddag for voksne med "legebarnet" i fokus. Eneste minus er, at banen bliver meget smattet af al malingen - og det virker ikke som om det er noget man fjerner tit. Det gør at man har for meget fokus på IKKE at glide. Ellers er det super sjovt

Tak, Anja T
Anmeldt d. 17. maj 2017

de var meget fleksible med at ændre ting inden begivenheden. Selve begivenheden var godt instrueret og udstyret var i orden. Grillen var dog lidt sløv til at stege mad, men det gik.

Tak, d_snorre
Anmeldt d. 17. maj 2017

Rigtig fed og sjov oplevelse! En god og tålmodig 'træner'. Eneste minus var maskerne der havde dårligt glas/plastic i, så man havde svært ved at se ud af.

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, Nanna R

Hej Nanna!

Masker der dugger er noget alle paintballbaner kæmper med, især i vintermånederne. Vi skifter dem regelmæssigt ud, som de bliver slidt, samt bruger antidug-spray på maskerne, men det kan ikke helt undgås at de dugger. Derfor anbefaler vi, at man tager masken helt af, når man befinder sig uden for banen i safety-zonen, samt tørrer glasset af med papir frem for fingrene.

Vi glæder os til at se jer herude igen - tusind tak for anmeldelsen og feedback'en!

De bedste hilsner