Teambuilding der virker

Fuldt ud inspirerende.Hjernen kom på arbejde og man blev virkelig opslugt af at gennemføre... læs mere

Anmeldt i går
Relax65017488476
God oplevelse

Jeg var med arbejde ude og lave teambuilding i Paintball Arena. Det var veltilrettelagt og med... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
Freedom65248345793

Anbefalede oplevelser i og omkring København
Madtur i København
Kanaltur i København
282 anmeldelser
fra 13,30 $
Anmeldt d. 20. maj 2017

Fin aftale inden vi kom ud, fleksible i forhold til deltagere.
Tiden passede fint i forhold til kugler også.

Tak, Andreas D
Anmeldt d. 19. maj 2017

Vi havde en fed oplevelse på paintball med en masse forskellige spil og en mega engageret instruktør. Kan klart anbefales.

Dato for oplevelse: marts 2017
Tak, Kristian S
Anmeldt d. 17. maj 2017

Kan kun anbefales. Alt var som det skulle være og Theis var veloplagt og god til at styre showet. Måske bør det nævnes at man bør medbringe håndklæde og sæbe, før man møder op.

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, Mads B
Anmeldt d. 17. maj 2017

En sjov eftermiddag for voksne med "legebarnet" i fokus. Eneste minus er, at banen bliver meget smattet af al malingen - og det virker ikke som om det er noget man fjerner tit. Det gør at man har for meget fokus på IKKE at glide. Ellers er det super sjovt

Tak, Anja T
Anmeldt d. 17. maj 2017

de var meget fleksible med at ændre ting inden begivenheden. Selve begivenheden var godt instrueret og udstyret var i orden. Grillen var dog lidt sløv til at stege mad, men det gik.

Tak, d_snorre