2 personer kigger på dette hotel
Priceline202 $
FindHotel162 $
Trip.com154 $
Anmeldt d. 8. august 2021

Personalet var meget imødekommende og venlige. Værelser var pæne og rene - de var måske ikke renoveret i går, men stadig i god stand.
Morgenmadsbuffeten var også god, for der var hvad der skulle være og noget for en hver smag.
Sengene var måske til den lidt hårde side, men stadig af god kvalitet.
Den eneste kritik er deres nøglekort, da de kun virker halvdelen af tiden.

Tak, 07tfwnl15u
Imperial Hotel, Salg hos Imperial Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. august 2021

Kære 07tfwnl15u,

Først og fremmest tak for at du har taget dig tid til at svare på vores undersøgelse. Jeg sætter stor pris på feedback fra vores gæster, da det er med til at højne vores service og produkt.

Jeg er glad for at høre om din overordnede tilfredshed med dit ophold hos os.

Jeg håber du har lyst til at overnatte på Imperial Hotel næste gang du skal bruge en overnatning i København. Jeg ser frem til at byde dig velkommen.

Anmeldt d. 5. august 2021

Super ophold og rigtig god morgenmads buffet. Personalet var altid smilende og hjælpsomme. Elevatorerne var noget slit men alt andet var rigtigt godt.
Daglig rengøring på værelserne, var i top og her var servicen også i top.

Tak, jeanettmoller
Imperial Hotel, Salg hos Imperial Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2021

Kære jeanettmoller,

Anmeldt d. 5. august 2021

Dårligt familieværelse til 3 personer, havde udsigt til en baggård.
Da vi skulle i bad, lå alt vandet ude på hele toiletgulvet, da glasvinduet ikke kunne sørge for at vandet blev inde i badet, en smule upraktisk da vi alle 3 var i bad.
Ved morgenbuffet skulle der måske lidt mere kontrol, så folk ikke går op med brugte glas/tallerkener og tager en ny omgang mad og drikke, en smule uhygiejnisk var det.

Tak, Jan242021

Kære X,

Jeg er glad for at høre om din overordnede tilfredshed med dit ophold hos os.

Jeg har noteret din kommentar omkring morgenmaden, og videregivet den til hotellets restaurantchef.

Anmeldt d. 5. august 2021

Ligger bare perfekt , gode parkerings muligheder , eneste vi kunne klage og er de elevatorer .. Ingen plads , alt som i alt for lang vente tid på dem , specielt når man bor på 1 og anden 2 sal .. Ellers ikke noget at komme efter

Tak, henpede

Kære henpede,

Anmeldt d. 5. august 2021

super beliggenhed meget central og værelse rigtig fint . Der kunne godt være nogle flere elevatoren.
Vi kom sent og fik en venlig betjening i receptionen.
Hotellet ser lidt slidt ud på gangene men værelset ok

Tak, uksyu70esd

Kære uksyu70esd,