Anmeldt d. 4. august 2020

Vi havde en junior suite, hvilket her betød 2 connecting værelser. Virkelig godt, da vi havde 2 større børn med. Virkelig fantastisk beliggenhed - ca. 500 m. fra Tivoli! Fin standard morgenmadsbuffet.

Tak, mbt81
Jack Andy Beck, Andet hos Imperial Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. august 2020

Kære mbt81

Jeg er glad for at høre om din overordnede tilfredshed med dit ophold hos os.

Jeg håber du har lyst til at overnatte på Imperial Hotel (eller et af vores andre Arp-Hansen Hotel Group hoteller) næste gang du skal bruge en overnatning i København.

Anmeldt d. 2. august 2020

Lækkert morgenbuffet.
God service.
Glad personale.
Hjælper med et smil når nøglekort driller.
God beliggenhed midt i København med Vesterport Station lige uden for døren og gå afstand til strøget og hovedbanegården.

Tak, hoffmann2020

Kære hoffmann2020

Jeg er glad for at høre om din overordnede tilfredshed med dit ophold hos os.
Din ros bliver videregivet til personalet der vil modtage den med glæde.

Anmeldt d. 1. august 2020

Dejligt hotel. Skønt badeværelse og en fantastisk seng.
Meget rent og pænt.
Imødekommende og venlig betjening. Fint morgenbord og en herlig økologisk cava, som var virkelig velvalgt.
Stille - oplevede ikke trafikstøj eller anden støj.

Tak, millemuk

Kære millemuk

Anmeldt d. 31. juli 2020

Vinder på beliggenhed og god service. Værelserne og morgenmad var skuffende. Dårlig bake off brød og ringe udvalg. Pålæg manglede beskrivelse så udenlandske gæster kunne se hvad det var. Al for lang ventetid på elevator.

Tak, Harper83

Kære Harper83

Først og fremmest tak for at du har taget dig tid til at give os feedback efter dit ophold.

Jeg er ked af at høre at vi ikke levede op til Jeres forventninger.
Din kommentar angående kvaliteten af morgenmaden er videregivet til restaurantchefen og kommentaren omkring elevatorerne videregivet til vores tekniske afdeling.

Din ros til servicen bliver videregivet til personalet der vil modtage den med glæde.

Anmeldt d. 27. juli 2020

Jeres smukke hotel, Imperial, i København valgte vi til at være vores faste base i weekenden 24/7 til 26/7 2020, og det blev et fantastisk og festligt ophold i jeres smukke og trygge rammer. Tak for det!

Det er svært at pege det bedste ud, fordi det er det samlede indtryk af opholdet, som danner grundlaget for min bedømmelse. Jeg vil dog fremhæve hotellets restaurant, som vi besøgte for første gang, og jeg må sige, at det var en san fornøjelse både for øjet og smagssanserne med den tre retters menu med Bellini til velkomstdrink. Vi talte så sent som i går om, hvor lækker en middag vi alle tre fik serveret af det meget høftlige engelsktalende personale.

Det bedste ved lige netop jeres hotel er både den ydre skønhed, og ikke mindst den indre, som i høj grad er takket været alle jeres søde og hjælpsomme ansatte, som var med til at sætte prikken over i-et på vores udflugt til København - det er guld værd for mig:)

De bedste hilsner og ønsker til en fantastisk sommer 2020 under covid-19 fra
Belinda Uhrenholdt, Svendborg, Fyn

Tak, Belinda U
Imperial Hotel, Salg hos Imperial Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2020

Kære Belinda U,

Først og fremmest tak for at du har taget dig tid til at svare på vores undersøgelse. Jeg sætter stor pris på feedback fra vores gæster, da det er med til at højne vores service og produkt.

Jeg er glad for at høre om din overordnede tilfredshed med dit ophold hos os. Jeg har videresendt de dejlige rosende ord til hotellets personale. :)

Jeg håber du har lyst til at overnatte på Imperial Hotel næste gang du skal bruge en overnatning i København. Jeg ser frem til at byde dig velkommen.

Mange hilsner,
Tommy Kloch