Anmeldt d. 15. oktober 2019

Da jeg skulle pakke, kravlede en væggelus på min blazer!
Hotellet virkede ikke til at ville gøre noget ved det!!

Desuden var værelset lille (hvilket var ok), men gardinerne var med tydelige pletter, der lå en vatpind og cigaretpakke i skabet, og toiletterne (fælles) var heller ikke rene.

Dato for ophold: oktober 2019
Rejsetype: Rejste alene
1  Tak, Lbr198
Anmeldt d. 22. juli 2019

Denne gang fik vi desværre et dårligt værelse på hotellet. Alt for mange møbler var stoppet ind så det var umuligt at komme omkring. Der var meget støv på sengegærdet og sengen var i stykker da vi kom. Vi forsøgte, men den brød sammen midt om natten, så vi måtte flytte værelse.
Da vi næste morgen anførte dette i receptionen, fik vi bare at vide, at det var deres mest udlejede værelse, så det kunne ikke passe. Der var ingen imødekommenhed overhovedet - selv for et ** hotel Ikke acceptabelt.
Vi gik derfra med en meget dårlig oplevelse.

Værelsestip: Det er bedst at bo mod gården, hvor der er mindre støj.
Dato for ophold: juli 2019
Tak, Peter A
Anmeldt d. 17. juli 2019 fra mobile enheder

Spændende byliv lige uden for døren, og meget centralt til alle Københavns seværdigheder God service og fine værelser med lille køleskab på værelset både med og uden bad og toilet. Rimelig billigt og vi kommer helt sikkert igen ✔️

Dato for ophold: juli 2019
Tak, grangaard
Anmeldt d. 4. juni 2019

det blev et værelse uden bad, men det gik nu godt: der var ikke trængsel omkring bad/toiletter, skønt der var godt booked på hotellet. fin morgenmadsbufet. alt i alt OK til prisen. Og det er SÅ nemt at komme til baegården: 2 minutter!

Dato for ophold: april 2019
Tak, 593elsebeths
Anmeldt d. 12. november 2018

Hotel Nebo har på papiret kun to stjerner, men vi må vurdere det højere end tostjernet. Det ligger meget centralt, kun få meter fra Københavns Hovedbanegård. Det er en pænt med gode værelser, som ikke er store, men gode og rene. Komforten er der ingenting at klage på. Der er en venlig betjening i receptionen. Morgenmad er ikke inkluderet i værelsesprisen, men morgenmaden er god uden at være overdådig. Vi kan absolut anbefale dette hotel.

Værelsestip: Bed om et værelse, som ikke ligger ud til Istedgade. Ud til den modsatte side er der fuldstændig to
Dato for ophold: november 2018
Tak, Lars M