Anmeldt d. 17. juli 2019 fra mobile enheder

Spændende byliv lige uden for døren, og meget centralt til alle Københavns seværdigheder God service og fine værelser med lille køleskab på værelset både med og uden bad og toilet. Rimelig billigt og vi kommer helt sikkert igen ✔️

Dato for ophold: juli 2019
Tak, grangaard
Anmeldt d. 4. juni 2019

det blev et værelse uden bad, men det gik nu godt: der var ikke trængsel omkring bad/toiletter, skønt der var godt booked på hotellet. fin morgenmadsbufet. alt i alt OK til prisen. Og det er SÅ nemt at komme til baegården: 2 minutter!

Dato for ophold: april 2019
Tak, Elsebeth S
Anmeldt d. 12. november 2018

Hotel Nebo har på papiret kun to stjerner, men vi må vurdere det højere end tostjernet. Det ligger meget centralt, kun få meter fra Københavns Hovedbanegård. Det er en pænt med gode værelser, som ikke er store, men gode og rene. Komforten er der ingenting at klage på. Der er en venlig betjening i receptionen. Morgenmad er ikke inkluderet i værelsesprisen, men morgenmaden er god uden at være overdådig. Vi kan absolut anbefale dette hotel.

Værelsestip: Bed om et værelse, som ikke ligger ud til Istedgade. Ud til den modsatte side er der fuldstændig to
Dato for ophold: november 2018
Tak, Lars M
Anmeldt d. 6. november 2018 fra mobile enheder

Kan kun anbefale dette hotel. Nem ligger lige ved Hovedbanegård fin og ren sted. Billig. Vi har været der 3 gange nu og kan ikke klage over noget. Dejlig morgenmad med alt godt. Kan kun anbefale stedet. Hilsen Leif fra Skive

Dato for ophold: november 2018
Tak, Leif M
Anmeldt d. 1. oktober 2018

Hotel Nebo er et ganske fint hotel, som ligger perfekt placeret i forholdt til Københavns hovedbanegård og Tivoli samt strøget. Værelserne er ganske okay, det er ikke nyt og flot, men rent og funktionelt er ganske i orden med mig, dette afspejler sig jo også i prisen på overnatningerne. Hotellet har nogle fantastisk medarbejdere, som altid er klar på at yde den bedste service til gæsterne. Så hotellet er helt sikkert et besøg værd.

Værelsestip: Jeg foretrækker altid bad på værelset, men ellers er det nemt med badet ude på gangen.
Dato for ophold: august 2018
Tak, Per B