Anmeldt d. 1. oktober 2018

Hotel Nebo er et ganske fint hotel, som ligger perfekt placeret i forholdt til Københavns hovedbanegård og Tivoli samt strøget. Værelserne er ganske okay, det er ikke nyt og flot, men rent og funktionelt er ganske i orden med mig, dette afspejler sig jo også i prisen på overnatningerne. Hotellet har nogle fantastisk medarbejdere, som altid er klar på at yde den bedste service til gæsterne. Så hotellet er helt sikkert et besøg værd.

Værelsestip: Jeg foretrækker altid bad på værelset, men ellers er det nemt med badet ude på gangen.
Dato for ophold: august 2018
Tak, Per B
Anmeldt d. 5. april 2018 fra mobile enheder

Det er fint værelse med god komfort samt deres tv pakke og synes godt det kunne ligge prismæssigt på niveau med Saga hotellet da de minder meget om hinanden.

Men jeg synes det kniber med kundebetjeningen da der er en form for diskrimination overfor nogle gæster.

Jeg vil anbefale Saga hotellet da der er en god atmosfære og de samt har konkurrencedygtige priser. Det er altid et venligt og sødt personale.

Dato for ophold: april 2018
Tak, Susan Ellen O
Anmeldt d. 11. juli 2017

Ideel beliggenhed. Gode enkeltværelser med rent bad og velfungerende, rent toilet på gangen,godt for motion! Håndvaskens afløb må renses.
Fint morgenbord og udmærket reception med god betjening og gode siddemuligheder. Godt til prisen

Dato for ophold: juli 2017
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, 82Flemming
Anmeldt d. 31. maj 2017 fra mobile enheder

Hotellet vinder helt klart på beliggenhed og pris. Hotellet er lidt slidt og enkeltværelse noget trangt. Bad og toilet på gangen. Ok service og hurtig chek In.
Frisk brød til morgenmaden var lækkert og godt med pålægs varianter.

Dato for ophold: maj 2017
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, OleMogensen
Anmeldt d. 2. november 2016

Hotel Nebo ligger kun fem minutters gang fra Hovedbanegårdenog har enkle, men rene værelser m.m. Dog fælles toiletter og pæne baderum. Mulighed for morgenmad.

Prisen for et enkeltværelse er kun ca 425 kr. !!
Hotellet er præget af hygge og varme og har et hjælpsomt og imødekommende personale.

Dato for ophold: september 2016
  • Rejsetype: Rejste alene