Scandic Palace Hotel
186 $
176 $
  • Pool
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 195 $ pr. overnatning.

AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen(København)(Meget for pengene!)
170 $
152 $
  • Roomservice
Besparelsesbesked! 19 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 19 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 187 $ pr. overnatning.

Hotel Sct. Thomas(København)(Meget for pengene!)
124 $
  • Morgenmad inkluderet
  • Gratis internet
Besparelsesbesked! 20 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 20 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 155 $ pr. overnatning.

147 $
131 $
Official Site
Besparelsesbesked! 17 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 17 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 157 $ pr. overnatning.

CopenHagen Island(København)
Hotel Kong Arthur(København)
218 $
169 $
Besparelsesbesked! 17 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 17 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 204 $ pr. overnatning.

177 $
168 $
Besparelsesbesked! 38 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 38 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 271 $ pr. overnatning.

Generator Copenhagen(København)(Meget for pengene!)
102 $
139 $
131 $
Official Site
Anmeldt for 24. juli 2016

Hotellet kan næsten ikke ligge bedre.
Der beklagelig vis ikke parkering på hotellet
Men så er der jo Industriens hus lige på den anden side af Rådhuset, de ved jo godt hvad di vil have for det.
Nå men pyt med det opholdet og det var var fint, værelset var på bagsiden af hotellet
her var der fredeligt.
Maden og betjeningen var helt ok, også selv om vi altid blev tiltalt på engelsk,
vi er jo tros alt i Danmark

• Overnattede: juli 2016, rejste som par
Tak, ojb45
MadsBrockmann, Guest Relations Manager hos Scandic Palace Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. august 2016

Kære ojb45,

Tak fordi du valgte at bo hos os her på Scandic Palace Hotel.

Det glæder mig at i nød jeres ophold hos og fandt værelset fint og stille. Som selv nævnt har vi desværre ingen parkering på hotellet, eller aftaler med nærtliggende parkeringshuse.

Det glæder mig ydermere at i fandt både maden og betjeningen god. Scandic ansætter personale fra hele verden og vandt derfor sidste år særprisen for "Mangfoldighed" fra "Great Place To Work".

Venlig Hilsen,

Anmeldt for 26. maj 2016

• Overnattede: maj 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Anmeldt for 28. april 2016 fra mobile enheder

Superflot hotel med store værelser. Vi var en større gruppe som også brugte konference faciliteterne og det var super gode. Maden var fremragende og hele oplevelsen var til fornuftige priser. Kan varmt anbefales både som hotel og til konference.

Overnattede: april 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, gabriellac312
Anmeldt for 23. april 2016 fra mobile enheder

Det var en skuffende oplevelse at besøge hotellet. Vi havde nok for store forventninger til dette firestjernede hotel i hjertet af Kbh.

Vi var der grundet et bryllup, hvilket jeg ikke vil kommentere, men blot det at være overnattende gæst. Vi overnattede to nætter.

En morgenbuffet hvor der var tomme skåle, mad tabt på gulvet, ingen tallerkner og der blev ikke ryddet op på borde og gulv. Ingen dug på bordene, hvilket gav et udtryk som et cafeteria.
Det virkede som om at der ikke var nok personale til at servicere, holde rent og fylde op.
Værelset var ikke rent og fyldt op til tre personer som der var bestilt til.
Vi havde weekenden før overnattet på et stort tre stjernet hotel i Nordjylland og det overgår på alle områder dette hotel med fire stjerner.
Så vi kan konkludere at det ikke er stjernerne der afgør en god oplevelse

Overnattede: marts 2016, rejste som par
Tak, Hanneallan
MadsBrockmann, Guest Relations Manager hos Scandic Palace Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. maj 2016

Kære Hanneallan

Tak fordi I valgte at bo hos os på Scandic Palace Hotel.

Jeg beklager mange gange det manglende udvalg i vores morgenbuffet, samt den manglende oprydning. Jeg har sendt dette videre til vores F&B Manger så hun kan tage hånd om sagen. Yderligere vil jeg beklage mange gange at værelset ikke var gjort klar til 3 personer. Jeg håber at vores personale fik klaret dette hurtigt, og værelset blev gjort klar til 3 personer.

Jeg håber at i til trods for det manglende udvalg i morgenbuffeten, havde et godt ophold, og ønsker at komme igen i fremtiden.

Med Venlig Hilsen,

Nicklas Lundby Olesen