Anmeldt 31. maj 2016

Anmeldt 26. maj 2016

• Overnattede: maj 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Anmeldt 28. april 2016 fra mobile enheder

Superflot hotel med store værelser. Vi var en større gruppe som også brugte konference faciliteterne og det var super gode. Maden var fremragende og hele oplevelsen var til fornuftige priser. Kan varmt anbefales både som hotel og til konference.

Overnattede: april 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, gabriellac312
Anmeldt 23. april 2016 fra mobile enheder

Det var en skuffende oplevelse at besøge hotellet. Vi havde nok for store forventninger til dette firestjernede hotel i hjertet af Kbh.

Vi var der grundet et bryllup, hvilket jeg ikke vil kommentere, men blot det at være overnattende gæst. Vi overnattede to nætter.

En morgenbuffet hvor der var tomme skåle, mad tabt på gulvet, ingen tallerkner og der blev ikke ryddet op på borde og gulv. Ingen dug på bordene, hvilket gav et udtryk som et cafeteria.
Det virkede som om at der ikke var nok personale til at servicere, holde rent og fylde op.
Værelset var ikke rent og fyldt op til tre personer som der var bestilt til.
Vi havde weekenden før overnattet på et stort tre stjernet hotel i Nordjylland og det overgår på alle områder dette hotel med fire stjerner.
Så vi kan konkludere at det ikke er stjernerne der afgør en god oplevelse

Overnattede: marts 2016, rejste som par
Tak, Hanneallan
MadsBrockmann, Guest Relations Manager hos Scandic Palace Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. maj 2016

Kære Hanneallan

Tak fordi I valgte at bo hos os på Scandic Palace Hotel.

Jeg beklager mange gange det manglende udvalg i vores morgenbuffet, samt den manglende oprydning. Jeg har sendt dette videre til vores F&B Manger så hun kan tage hånd om sagen. Yderligere vil jeg beklage mange gange at værelset ikke var gjort klar til 3 personer. Jeg håber at vores personale fik klaret dette hurtigt, og værelset blev gjort klar til 3 personer.

Jeg håber at i til trods for det manglende udvalg i morgenbuffeten, havde et godt ophold, og ønsker at komme igen i fremtiden.

Med Venlig Hilsen,

Nicklas Lundby Olesen
Guest Relations Manager

Anmeldt 7. marts 2016

Hotellet er flot renoveret i rigtig god stil. Vores værelse blev opgraderet til en suite. Smukt og stort værelse, som var virkelig godt indrettet, med en smuk udsigt til Rådhuspladsen. Beliggenheden kunne ikke være bedre. Personalet var meget venligt og hjælpsomt. Alt i alt en rigtig god oplevelse.

• Overnattede: marts 2016, rejste som par
1  Tak, Charlotte D