Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 21. januar 2018 fra mobile enheder

Det var første gang i var her. Man går ind af hovede indgangen til hotel Absalon. Værelset er som det skal være. Toilet er fint og bad er fint. Vi havde morgen mad med i prisen. Der er alt hvad man kan ønske sig til morgenmad. Personalet er smilende og venlige og meget hjælpsomme.

Dato for ophold: januar 2018
Tak, Henriette J
Anmeldt d. 24. september 2017 fra mobile enheder

Havde brug for en enkelt overnatning med et år gammel baby. Vi sov på et stort værelse med bad og toilet på gange. Bad og toilet var virkelig gode. Aldrig optaget og altid rene. Prisen inkluderet morgenmad, der havde alt man havde brug for.

Dato for ophold: september 2017
Tak, 128christofferk
Anmeldt d. 9. september 2017

Værelserne var kolde, radiatoren duede ikke, ikke alle værelserne er lige store, nogen meget store og andre går døren op i sengen! Vi sidder 5 personer en aften og småsnakker ved sofaerne i lobbyen, OVERHOVEDET ikke højt, også kommer de og siger at vi skal dæmpe os, for vi vækker dem som sover. NEDE I LOBBYEN! Vi kan ikke småsnakke nede i lobbyen ved deres bar, hvor de btw. ingen bartender havde.
Det eneste godt ved hotellet var morgenmaden, men nej! De ringer til os og siger at vi har svinet og taget for meget mad og ikke spist op. Jeg var selv rundt og tjekke efter morgenmaden, fordi vi skulle have alle med udenfor, og der lå måske en kvart bolde eller en halv spist pandekage. Men de må godt have haft ondt i røven, at de blev nød til at ringe til os og klage. Never ever again.

Værelsestip: Find noget andet
Dato for ophold: september 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Julie B
Jonathan C, Front Office hos Annex Hostel Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. september 2017

Tak for jeres anmeldelse.

Jeg er naturligvis super ked af at høre, at I havde en dårlig oplevelse hos os. Vi er et miljøbevidst hotel, der går meget op i økologi, reducering af madspild mm. Vi oplever desværre et kæmpe madspild, når vi har skolegrupper i huset, hvorfor vi er meget opmærksomme herpå og opfordrer til, at man hellere går flere gange til buffeten end at fylde tallerkenerne til randen.

Det er korrekt, at vores værelser varierer i størrelse - dette er simpelthen ikke muligt at gøre anderledes grundet bygningens struktur, men alle værelser i samme kategori har de samme faciliteter. Derfor oplevede I en variation i værelsernes størrelser.

Jeg beklager mange gange og kan kun love, at jeg tager med mig, at vi skulle have været bedre til at kommunikere ud på forhånd omkring vores politik og forventninger, samt at vi skulle have forbedret kommunikationen under samt efter opholdet.

Med venlig hilsen,
Christina Søndersted
Guest Relations

Anmeldt d. 24. juli 2017

En overnatning var heldingvis det enste vi skulle have på dette sted.Da vi ankom troede vi ved en fejl,at hele den lækre underetage også skulle gælde resten.Velkomsten var fin,fik en gratis drink...forstod hvorfor man fik den,for når man omsider fandt sit værelse i uendelige gangesmå og trange,var det en hjælp at være let beruset.Døren ind til dette hurlumhej rum...fint på foto men fy hvor er det dårligt.Malerarbejdet er under middel og døren så gammel at man tænker den snart falder af.Wc og bad på gangen som var fine og rene men der var jo ikke to minutters ro hverken nat eller dag.Havde to voksne og 3 børn i et mikrorum ved siden og WC for enden hvor vi var,så dette var dyrt betalt for at holdes vågen.Sengen var meget dårlig og alt for lille for to voksne mennekser..Udsigt til gården og ja du kunne dårligt vende dig.Nej tak for dette fremover....bliver aldrig mere.....

Dato for ophold: juli 2017
Tak, svensson01
Anmeldt d. 18. maj 2017

Pænt og rent. Bad og toilet på gangen var altid helt rent. God beliggenhed og roligt selvom det er i centrum. Tæt på Hovedbanegården . Venligt personale og vi vil gerne bo der igen næste gang vi besøger København

Dato for ophold: maj 2017
Tak, Nille2013