Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 18. maj 2017

Pænt og rent. Bad og toilet på gangen var altid helt rent. God beliggenhed og roligt selvom det er i centrum. Tæt på Hovedbanegården . Venligt personale og vi vil gerne bo der igen næste gang vi besøger København

Dato for ophold: maj 2017
Tak, Nille2013
Anmeldt d. 17. maj 2017

Hotellet ligger centralt i forhold til Tivoli og banegården. I området findes talrige gode spisesteder. Selve hotellet er ok, men på ingen måde prangende, hvilket vi dog godt vidste hjemmefra. Fin service og flink personale. Dog lidt forvirring omkring morgenmaden, der findes to priser alt efter hvordan man bestiller. Bestiller man igennem Hotels.com er morgenmaden dobbelt så dyr som hvis man booker værelse på hotellets egen hjemmeside. Vi endte dog op med at betale den billigste pris takket være den søde receptionist. Forøvrigt var morgenmaden virkelig god.

Dato for ophold: maj 2017
Tak, Rikke D
Anmeldt d. 19. januar 2017 fra mobile enheder

Vi havde bestilt via tlf, og havde fået at vide at vi kunne bruge vores gavekort til small Danish hotels her, det viste dig så, at det kan man ikke i annexet, kun i hovedbygningen. De gav dog gratis morgenmad og et beskedent prisafslag. Værelset var flot, rent og ok str. Dog et meget varmt værelse. Morgenmaden var dejlig.

Dato for ophold: december 2016
Tak, stvilum