Vi var inde for at opleve København og hygge os, vi valgte Scandic Copenhagen da det havde en god beliggenhed i forhold til det vi ville se.
Vi havde et rigtigt godt ophold og nød tiden, med besøg på museer, haver og Tivoli.

Dato for ophold: september 2020
Tak, 267poul
Anmeldt d. 25. august 2020

Anmeldt d. 8. august 2020

Anmeldt d. 4. august 2020

Dato for ophold: juli 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Der er gode parkeringsforhold under hotellet. Indtjekning var god og venlig. Værelset blev opgraderet af hotellet og var på høj etage. Udsigten er fremragende desto længere man kommer op. Og på værelset var en god bænk at sidde på helt henne ved vinduet. Et favorit spot.
Ellers meget ordinært værelse, med kun lille bøjlestang og et par hylder. Der mangler plads til tøj og også toiletsager på badeværelset, da der her kun er smalle sider langs håndvasken til at stille noget på. I badeværelset er der kun to knager.
Morgenmaden var fint klaret med glas med portionsanretninger og personale der udleverer omelet, pandekager etc. Det var en god måde at beskytte mod smitte på.

Tak, 149kristianh