Anmeldt 12. februar 2018

Mit foretrukne hotel i København. Altid en venlig og imødekommende modtagelse. Rigtigt hyggeligt med Wine hour 17-18. Mangler en lille smule på tv-programmer. Meget central beliggenhed for restauranter og midtbyen.

• Overnattede: februar 2018, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 465nielsv
Alessandro M, Gæsteansvarlig hos Andersen Boutique Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. februar 2018

Tusind tak for de pæne ord. Det er altid dejligt at høre, når vores gæster har haft et godt ophold. Vi gør meget ud af, at skabe en hyggelig stemning på hotellet. Der er gratis vin hver dag til Wine-Hour, samt friskbrygget kaffe i lobbyen hele dagen. Vi glæder os til at byde velkommen tilbage.

Anmeldt 8. februar 2018

Super hotel og altid imødekommende og smilende personale jeg kommer der fast 2 gange om måneden og er super tilfreds med hotellet, personalet og beliggendeheden. Det kan varmt anbefales - mit andet hjem

• Overnattede: januar 2018, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 146rasmusm
Alessandro M, Gæsteansvarlig hos Andersen Boutique Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. februar 2018

Anmeldt 1. december 2017

Super ophold og vi kommer helt sikker igen. Værelset var uden støj, hverken fra "naboer" eller trafik. Super service og alle vores ønsker blev imødekommet. Morgenmaden var meget lækker og varieret - og var for alle også for familiens fødevarer allergiker. Rene og pæne værelser og super hjælpsom personale.

• Overnattede: november 2017, rejste med familie
Tak, 7tinej
Alessandro M, Gæsteansvarlig hos Andersen Boutique Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. december 2017

Anmeldt 30. november 2017

Hyggeligt hotel hvor man føler sig hjemme og værdsat som kunde. Der er meget værdi for pengene i betragtning af at det er midt i København. Tager man trappen op er der gratis vand lige inden 4. etage.

• Overnattede: november 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 365hansk

Anmeldt 24. november 2017

Fås ikke bedre for gæster med lyst til central placering og spændende koncept beliggende rigtig godt for alle turist faciliteter. Afgjort et ophold værd for familier og par med lyst til en anderledes oplevelse

Overnattede: juni 2017, rejste med familie
Tak, kgkrnsnfkxbe
Alessandro M, Gæsteansvarlig hos Andersen Boutique Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. november 2017