173 $
Gratis afbestilling indtil d. 12/08/21
Book nu, betal under opholdet
Trip.com
ZenHotels.com
eDreams173 $
Lol.travel179 $
Anmeldt d. 24. juni 2016

Dejligt hotel . Tenoveringen var flot udført og man kunne se at der var stil og et gennemført project. Det var hyggeligt at spise morgenmad og folkene smilte og var venlige. Receptionisten ku også godt finde udaf at tage godt imod os.

Dato for ophold: juni 2016
1  Tak, 108h_gnij
Anmeldt d. 6. juni 2016

Jeg kan kun anbefale dette hotel. Alt er som det skal være. Der mangler ingenting. God service og flinke medarbejdere, der står klar til at hjælpe. Har på ingen måder oplevet problemer eller andet negativt i forbindelse med mit ophold.

Dato for ophold: maj 2016
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, 701tharsans
Anmeldt d. 16. maj 2016

Pænt hotel som er meget positivt når man kommer op på værelses gangen. Selve værelserne er pæne og ny renoverede.
Eneste anke er at hotellet ikke tilbyder tv kanaler som TV2 eller Eurosport. Ja man kan jo også blot se lidt på byen som ligger lige rundt hjørnet om man går til højre eller venstre betyder ikke noget da hotellet ligger godt placeret i centrum af København.

Dato for ophold: april 2016
Tak, Steen M
Anmeldt d. 4. maj 2016

Positivt overrasket. Pænt og rummeligt værelse. Alt var rent og pænt. Dejligt badeværelse. Jeg vil helt sikkert anbefale andre at tage på Andersens Boutique Hotel. De gav rigtig god service i receptionen. Der var ingen larm om natten. Ligger meget tæt på banegården.

Dato for ophold: maj 2016
Tak, mettegravesm
Anmeldt d. 12. april 2016

Ok værelser, kvaliteten på morgenmaden er ikke høj, lille udvalg. Skriv tydeligt på jeres hjemmeside, hvornår der er morgenmad, så undgår i misforståelser med kunder. Jeg fik at vide at der var morgenmad fra kl. 06.30 men det var først fra kl. 07.00. Så fik ikke morgenmad hver dag. Havde 5 overnatninger.

Dato for ophold: april 2016
Tak, 622claust