“Flot lokale og venlig betjening ”
Anmeldelse af Fishmarket

Fishmarket
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By

Vi var 3 og valgte forskelligt fra kortet! En tog menuen og var lidt skuffet over at forrettens kammuslinger var kolde. Retten med taske krabbekød, æg og spinat var meget lækker. Vi sad fint og betjeningen var meget venlig. Vi betalte knap 1200.kr for frokost til 3 hvor kun 1 fik 1 Glas vin og vi var 2 der delte en dessert.

Dato for besøg: september 2020
2  Tak, 594lenat

Anmeldt 4. juli 2020 fra mobile enheder

På flere anbefalinger valgte vi at spise frokost på Fishmarket, og valgte deres 3 retters frokostmenu, som bestod at 2 fiskeretter og jordbær til dessert.
Begge fiskeretter var lækre, friske og meget velsmagende. Den første var en bagt og hovedretten var stegt fisk. Slutteligt friske jordbær med jordbær sorbet og verbenaolie. Virkeligt lækkert!!!
Gode vine på glas og et pænt udvalg at vælge imellem.
Høj kvalitet, fornuftige priser ift kvalitet og lokation. De varmeste anbefalinger.

Tak, mmellesen
Anmeldt 11. juni 2020 fra mobile enheder

På min hustrus fødselsdag faldt valget på denne restaurant som vi tidligere har spist på,og altid har været tilfreds med.
Vi valgte at dele en Sashimi til forret (Yellowtail) og retten var glimrende og Spicy, vil dog have foretrukket at det var Tun eller Laks.
Til hovedret valgte vi begge Pighvar og den var tilberedt perfekt, en fantastisk velsmagende ret.
Til dessert delte vi en osteanretning som var glimrende.
De havde desværre kun 1 Pinot Noir fra Californien på kortet men den de havde var absolut drikkebar. Hvis jeg skal brokke mig så manglede de en Portvin til osten, en fransk wanna be portvin duer bare ikke.
Betjeningen fra en sød ung Norsk pige var glimrende.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, perh281
Anmeldt 6. juni 2020 fra mobile enheder

Lækker fiske-restaurant som klart kan anbefales, priserne på maden er helt ok men vin priserne er lidt for høje, ellers et glimerende udvalg.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, CDScheel
Anmeldt 12. april 2020

Et besøg på Fishmarket er en god gastronomisk oplevelse og man modtages af personale i højt humør, som yder en god betjening. Og der er en god sammenhæng mellem pris, menu og betjening. Et besøg værd og et genbesøg værd.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Per U

Rejsende, der kiggede på Fishmarket, kiggede også på

Har du været i Fishmarket? Fortæl om dine oplevelser!