“Godt dansk smørrebrød .”
Anmeldelse af Tivolihallen

Tivolihallen
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 7. juli 2016 fra mobile enheder

Vi fik anbefalet et stykke smørrebrød med nye kartofler med mayonnaise og friskpillede fjordrejer, rigtigt lækkert, bagefter smørstegt rødspættefilet med hjemmelavet remulade , perfekt altsammen , vi kommer snart igen

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 270.456

Anmeldt 4. april 2016

Vi fik en rigtig god frokost med lækkert smørrebrød. Godt anrettet og med behagelige og imødekommende tjenere.

Stedet har en rigtig hyggelig og uformel atmosfære og kan anbefales til en afslappet frokost. Et begrænset udvalg af specialøl på fad. I vores tilfælde Fur.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Ulrik1805
Anmeldt 22. februar 2016

Vi spiste på restauranten om aftenen - og det kan absolut anbefales. God klassisk mad lavet med kærlig hånd. Stemningen var uformel og hyggelig. Næsten som at sidde hos mormor til middag. Vi kommer gerne igen - og kan absolut anbefale stedet - også bare for omgivelserne (skal opleves).

Dato for besøg: februar 2016
Tak, Mette M
Anmeldt 22. januar 2016 fra mobile enheder

Denne plads vidste jeg ikke om før nu "desværre" vi har et lille hotell i Lyngdal (syd Norge) og vores kokke skulle med til KBH for at lære at lave Danske smørrebrød,der var ikke mange frokost restauranter som vil tage imod et par kokke fra Norge. Men det ville Tivolihallen og 1000 tak for det.
Vi måtte selvfølgelig prøve maden også så vi var 6 pers der spiste lidt forskelligt og det var bare helt TOP!! Og som prikken over i'et så er tjenerne UTROLIG HYGGELIGE de har det lille ekstra der gør at man SELVFØLGELIG KOMMER IGEN.. Tak for os på Paulsens Hotell i nord.

Dato for besøg: januar 2016
Tak, Jimmi-Neiiendam
Anmeldt 2. januar 2016

Et dejligt madsted, hvor man kan få gode og lette måltider, både til en og flere personer.
Rundt om er der flere gode kunstværk lavet af færøske kunstnere.

Dato for besøg: august 2015
Tak, Jogvan49

Rejsende, der kiggede på Tivolihallen, kiggede også på

Har du været i Tivolihallen? Fortæl om dine oplevelser!