“God med til rimelige priser”
Anmeldelse af Ristorante Ponte Vecchio

Ristorante Ponte Vecchio
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Amager
Anmeldt 1. august 2020

Vi spiste de to menuer, som restauranten har. Hver ret var velsmagende og i tilpas størrelse. Husets vin skal fremhæves da den var ud over det sædvanlige og især til en god pris. Personalet var meget venlige og imødekommende og hurtige til at observere vores ønsker. Vi vil med glæde spise der igen, og anbefaler på det varmeste stedet

Tak, 483flemmingb

Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Lille hyggelig restaurant på Islands Brygge. Lad dig ikke snyde af det beskedne ydre - her serveres gode Italienske pizzaer, med en god og venlig betjening.

Tak, Jacob M
Anmeldt 11. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk mad og super service. 3 retters menu og god Italiensk øl. Og en god atmosfære og nu med pizza ud af huset.

Tak, utten2410
Anmeldt 11. december 2019

Var her i forretningsøjemed og fik en super lækker Vitello Tunnato og dernæst en mør og lækker oksemørbrad - det er samtidig et rigtig hyggeligt sted og ikke alt for crowded på en hverdag - kan anbefales

Dato for besøg: december 2019
Tak, Hanne B
Anmeldt 23. juni 2019 fra mobile enheder

Kedeligt brød med en lille pakke smør.
En ide kunne måske være en lækker olivenolie istedet...
1 pasta Carbonara som smagte af absolut intet.
1 pasta med laks og zucchini, med 3 små bidder fisk, 4 små stave zucchini og så druknede det i tomatsovs. Det ville være rart at vide at denne ret var med tomatsovs, da jeg ikke ville have bestilt den hvis jeg vidste det.
Brushettaen glemte de og serverede den efter pastaen blev serveret.
Vi sendte den retur.
Et intetsigende måltid mad som blev skyllet ned med 2 Aperol Spritz.
Betalte 389kr og det er ALT for dyrt!

Dato for besøg: juni 2019
Tak, bodilj978

Rejsende, der kiggede på Ristorante Ponte Vecchio, kiggede også på

Har du været i Ristorante Ponte Vecchio? Fortæl om dine oplevelser!