Anmeldt 20. juli 2017 fra mobile enheder

Dette er et BW plus hotel, altså det bedste i kæden. Havde booket et ekstra godt værelse, som var pænt indrettet, sengen ok.... men ingen minibar, fjernsyn virkede ikke, også var det trådløse net så dårligt at der enten ingen forbindelse var, eller også så langsomt at det bar ubrugeligt.

Begge dele blev påpeget, men ikke løst. Så efter en lang arbejdsdag - måtte jeg ty til mobilt internet, og streame TV fra min computer

Hotellet fremstår lettere slidt, og er meget lydt - hvilket resultere i at man skal regne med at blive vækket tidligt fra gadestøj eller når andre gæster går ind/ud af værelset

Fin morgenmad, men der findes mange andre hoteller hvor både standard, lyd mm er langt bedre - specielt når man tænker på prisen som for denne nat var 1695 kr

Overnattede: juli 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Terry G
Anmeldt 30. maj 2017 fra mobile enheder

Dejlige omgivelser og meget venlige og hjælpsomme mennesker. En rolig gade mellem Havnen og Kgs Nytorv - helt perfekt placering. Det perfekte sted at opholde sig i maj. Hyggelig og lidt spøjs indretning. En helt igennem god oplevelse.

Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Sonja C
Anmeldt 18. maj 2017 fra mobile enheder

Super hotel med god, central beliggenhed lige ved Nyhavn og Kongens Nytorv. Pæne og rene værelser og lækker morgenbuffet. Meget venligt personale - kommer gerne igen, næste gang turen går til København.

Overnattede: maj 2017, rejste med familie
Tak, Anne A
Anmeldt 14. februar 2017 fra mobile enheder

Boede her på enkeltværelse da jeg var til et event i Nyhavn. Hotellet ligger dejligt centralt i forhold til centrum af byen. Gåafstand til Kgs Nytorv og Nyhavnen. Ikke støjplaget trods placering i byen og værelse ud til gaden. Sengen god og komfortabel. Udstyret med stort tv. Moderne badeværelse og god og variable morgenmadsbuffet. Nem og hurtig ind/udtjekning. Prisbilligt for placering.

Overnattede: februar 2017, rejste alene
Tak, stinnastinna
Anmeldt 18. januar 2017 fra mobile enheder

En dejlig oplevelse, rent, pænt og ikke mindst stort hotelværelse. Helt fantastisk morgenmadsbuffet. En lille smule nattelarm, men vi er midt i København og på en lørdag ... andet kan vist ikke forventes.
Eneste minus er; meget ringe parkeringsmuligheder.

Overnattede: januar 2017, rejste som par
Tak, Langerhuus