Anmeldt 14. februar 2017 fra mobile enheder

Boede her på enkeltværelse da jeg var til et event i Nyhavn. Hotellet ligger dejligt centralt i forhold til centrum af byen. Gåafstand til Kgs Nytorv og Nyhavnen. Ikke støjplaget trods placering i byen og værelse ud til gaden. Sengen god og komfortabel. Udstyret med stort tv. Moderne badeværelse og god og variable morgenmadsbuffet. Nem og hurtig ind/udtjekning. Prisbilligt for placering.

Overnattede: februar 2017, rejste alene
Tak, stinnastinna
Anmeldt 18. januar 2017 fra mobile enheder

En dejlig oplevelse, rent, pænt og ikke mindst stort hotelværelse. Helt fantastisk morgenmadsbuffet. En lille smule nattelarm, men vi er midt i København og på en lørdag ... andet kan vist ikke forventes.
Eneste minus er; meget ringe parkeringsmuligheder.

Overnattede: januar 2017, rejste som par
Tak, Langerhuus
Anmeldt 14. januar 2017 fra mobile enheder

Kan du komme ind på hotellet fik lige værelse i stuen til højre aller sidste dør og gulvet på værelset knirke så meget så man skulle tro man var på et skib klæde over tingene det da det var nok tingene

Overnattede: januar 2017, rejste som par
Tak, frank k
Anmeldt 8. september 2016

Fanstatisk weekend ophold i Kbh. Hele personalet var søde og imødekommende. Morgenmaden var super lækker og med en masse forskelligt. Servicen var i top hele vejen igennem. Værelserne var fine og rengøringen perfekt.

• Overnattede: september 2016, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Janis W
Anmeldt 17. august 2016 fra mobile enheder

Sødt og venligt personale.
Rigtig lækker morgenmad og stort udvalg. Værelset havde en pæn størrelse, badeværelset var dog ret lille.
Hotellet ligger godt og centralt i København.
Selvom det ligger meget centralt var der forbavsende lidt trafikstøj.

Overnattede: december 2015, rejste med familie
Tak, Jessika H