Anmeldt 22. december 2017

Er kommet på hotellet i mange år og kan kun anbefale det. Rigtig dejlig morgenmad, fremragende betjening, altid smil trods travlhed, god stemning, og i det hele taget en stab som sætter sig helt i gæstens situation.. Ser frem til næste besøg..

• Overnattede: december 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Peter K
Lena M, Gæsteansvarlig hos First Hotel Mayfair, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. januar 2018

Kære Peter K,

Tak for din fine anmeldelse - det værdsætter vi.

Det er en sand fornøjelse at have dig som husets gæst :-)

Ser frem til at se dig igen,

Anmeldt 17. december 2017

Fantastisk søde og venlige i receptionen. Kanon lækkert værelse, men alt hvad der hører til. Der var rent og pænt over det hele. Fantastisk morgenmads buffet, med alt hvad hjertet begærer. Der var både lunt, varmt, og koldt. Frugt kød og forskelligt brød. Der var lækker smoothie

• Overnattede: december 2017, rejste med familie
Tak, michaelhB5093UL
Lena M, Gæsteansvarlig hos First Hotel Mayfair, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. december 2017

Kære michaelhB5093UL,

Tak for din anmeldelse - det værdsætter vi.

Jeg er virkelig glad for at høre du nød dit ophold hos os og håber at se jer igen.

Tak,

Anmeldt 11. december 2017

En tetertur i det nye teater hvor vi så Anni Get Youre Gon, et rigtig god forestilling, og bliver den jo absolut ikke ringere når man kommer tilbage til et Hotel hvor alt er i skønneste orden, hvilket giver en rigtig god og mindeværdig weekend.

• Overnattede: december 2017, rejste som par
Tak, TroelsS30
Lena M, Gæsteansvarlig hos First Hotel Mayfair, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. december 2017

Kære Troels S,

Tak for din fine anmeldelse - det værdsætter vi.

Jeg er rigtig glad for at høre I havde en god tur i København og nød hotellet.

Håber at se jer igen,

Anmeldt 29. november 2017

- men morgenmaden kan blive bedre:-). Sengen var god, der var rent og personalet imødekommende. Kan overordnet anbefales. Afstanden til offentlig transport er perfekt og værelset var roligt på trods af beliggenheden i et broget område.

• Overnattede: november 2017, rejste alene
Tak, Mette V
Lena M, Gæsteansvarlig hos First Hotel Mayfair, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. december 2017

Kære Mette V,

Tak for din fine anmeldelse - det værdsætter vi.

Jeg er glad for at høre du nød dit ophold hos os og håber at se dig igen.

Tak,

Anmeldt 28. november 2017

First Hotel Mayfair er rigtig godt, og ligger roligt og tæt på det hele` Værelset var rent og pænt, og der var absolut stille hele natten. Morgenmads udbuddet var stor og af høj kvalitet. Det var muligt at parkere foran hotellet på gaden.

• Overnattede: november 2017, rejste alene
Tak, ricop769
Lena M, Gæsteansvarlig hos First Hotel Mayfair, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. november 2017

Kære ricop769,

Tak for din fine anmeldelse - det værdsætter vi.

Jeg er glad for at høre du har haft et godt ophold hos os og håber at se dig igen.

Tak igen,